  • Data: 2012-05-12 22:03:59
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > No bo margines ma Lumię 700 i wcale im żal dupy nie ściska, że ich nie
    > stać na droidofony i wcale nie dorabiają ideologii

    A po co mają dorabiać? Ten margines jest bardzo zadowolony, jedynie
    marginalny Galaxy Note ma wyższy odsetek szczęśliwych użytkowników niż Lumia
    710. Nie wiem na co ty chciałeś podać przykład, ale chyba coś nie trafiłeś.
    (nie wiem kogo miałoby nie być stać na droidofony, gdy taniego androidowego
    szajsu na rynku pełno, tańszego niż L710)
    I co to w ogóle za fiksacji na punkcie tej Lumii? Kto ci tak wdrukował tę
    obsesję na punkcie Nokii? Wątek był o tym jak Samsung zrzyna od Apple.
    Dlaczego dostajesz nagla napadów Applofobii i Nokiofobii?

    > A to są telefony?

    Nie, pralki automatyczne.

    > Ale jakoś Ci on nie pasuje, do twojej ideologii

    Ale mi to zupełnie nie przeszkadza, że jakiś margines kupił jakies SGS3 za
    prawie trzy tysiące. Ich strata.

    > Naprawdę :-)

    > Bo tylko dumbfona używają

    Jak bardzo byś się nie nadymał, firma Google nie wynalazła smartfona. Ajfon
    i Nokia Communicator były wcześniej.

    > A skąd mam wiedzieć co znowu sobie roisz w tym pustym łbie

    Ale to ty zmieniasz temat ciągle, kurwi łbie.