eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung avila › Re: Samsung avila
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: Axid <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung avila
    Date: Mon, 18 Apr 2011 22:21:59 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 52
    Message-ID: <ioi70g$nl8$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ioi51n$cd2$2@mx1.internetia.pl> <ioi6cn$l47$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-61-59.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1303158608 24232 178.37.61.59 (18 Apr 2011 20:30:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Apr 2011 20:30:08 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ioi6cn$l47$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.18) Gecko/20110320
    SeaMonkey/2.0.13
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1010456
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Olo napisał:
    > W dniu 2011-04-18 21:48, Axid pisze:
    >> Na początku witam wszystkich szanownych Grupowiczów
    >>
    >> Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z
    >> telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy
    >> telefon żeby mieć gwarancję 2 lata. Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3
    >> miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc
    >> wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem
    >> zaniosłem do sklepu. Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna i po 2 tyg
    >> miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że
    >> jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty
    >> gwarancyjnej - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy
    >> zakupie. Sprzedawca twierdzi że "spróbuje" go oddać na gwarancję na
    >> podstawie jakiejś zbiorowej faktury i że muszę czekać i że nie wiadomo
    >> kiedy będzie to naprawione. Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej
    >> jest nie naprawiony.
    >>
    >> I teraz moje pytanko: czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy albo wymiany
    >> telefonu na nowy, skoro teoretycznie sprzedawca nie wywiązał się czasu
    >> naprawy gwarancyjnej? Jak mogę "zmusić" sprzedawcę żeby potraktował mnie
    >> poważnie? Są jakieś przepisy regulujące tą kwestię?
    >>
    >> Pozdrawiam
    >>
    >>
    > Zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumentów, działa przy każdym
    > starostwie lub w miastach na prawach powiatu w urzędzie miasta.
    >
    Nie chcę na razie robić gościowi problemów, tylko chcę sensownie
    przygotować się do poważnej rozmowy z nim, przedstawić mu jakie jest w
    Polsce prawo i że ma się do tego stosować. Jest na to jakaś podstawa
    prawna?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: