eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung avila › Re: Samsung avila
  • Data: 2011-04-19 06:28:05
    Temat: Re: Samsung avila
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Axid" <a...@w...pl>

    Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z
    telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy
    telefon żeby mieć gwarancję 2 lata. Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3
    miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc
    wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem
    zaniosłem do sklepu. Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna i po 2 tyg
    miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że
    jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty
    gwarancyjnej - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy
    zakupie. Sprzedawca twierdzi że "spróbuje" go oddać na gwarancję na
    podstawie jakiejś zbiorowej faktury i że muszę czekać i że nie wiadomo
    kiedy będzie to naprawione. Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej
    jest nie naprawiony.
    --
    Możesz oddać sprzedawcy jako konsument z tytułu odpowiedzialności za wady

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: