eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSamsung SpinPoint F3 HD103SJ › Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.na
    sk.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Kolokolo" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ
    Date: Wed, 15 Sep 2010 20:55:22 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <i6r4qr$oh4$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <i6q83h$5gn$1@h1.uw.edu.pl> <i6qkbj$o0f$1@news.onet.pl>
    <i6r2uq$lkf$1@usenet.news.interia.pl> <2...@g...one.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079023105.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1284576923 25124 89.79.23.105 (15 Sep 2010 18:55:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Sep 2010 18:55:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2...@g...one.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1181008
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2010091518444200@grush.one.pl...
    >W dniu 15.09.2010 20:23, Kolokolo pisze:
    >> Dziwi natomiast pokrętna gwarancja samsunga na dyski. Trzy lata od daty
    >> produkcji. A skąd końcowy odbiorca ma znać date produkcji i co może go
    >> ona obchodzić? Kupuje dziś i oczekuje konkretnej gwarancji od dziś
    >> właśnie.
    >
    > A co użytkownika interesuje gwarancja producenta dysku?

    No nie wiem jak Ty, ale ja wole gwarancje producenta niz sprzedawcy. Jakoś
    wydaje mi się że jest mniej prawdopodobne że padnie koncern samsung niż
    jakiś sklep :) Poza tym, dlaczego inni producenci dysków jasno określają
    długość gwarancji, a samsung wyraźnie kombinuje?

    Mało komu chce się wysyłać dysk
    > bezpośrednio do producenta w ramach gwarancji.

    Poczytaj jak wygląda reklamacja dysku samsunga. Proście i szybciej jest
    skorzystać bezpośrednio z serwisu. Właśnie mnie to czeka, gdyż półroczny
    dysk zaczął się sypać. Zdradziłem seagete to mam ;)


    > Poza tym Samsung celuje głównie w rynek OEM, na którym kom-
    > puter jest objęty gwarancją jako całość i osobna gwarancja
    > na dysk interesuje tylko producenta komputera, a nie użyt-
    > kownika komputera. Jak się dysk zepsuje, to się po prostu
    > komputer zepsuł.

    Dysk jest elementem bardzo często wymienianym w czasie "życia" komputera i
    ten argument średnio mnie przekonał :)
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: