  • 21. Data: 2011-06-12 20:47:19
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 22:24, Kapsel pisze:

    > Jak to się robi? Jakiś dedykowany program trzeba mieć?

    Tak - gMapMarker.

    Trzeba pobrać netem na kompa program mgmaps (wersję na swój telefon),

    rozpakować i przekopiować na telefon. Instalujesz w telefonie.

    W moim samsungu ikonka programu pokazała sie folderze Gry-Aplikacje.

    Programu już można używać, tylko że w on-line.

    Do tego żeby pracował również bez połączenia z netem

    (off-line)trzeba pobrać z netu mapki.

    Wchodzisz na stronę http://www.mapcacher.com/

    i zaznaczasz klikaniem fragment mapy który Cię interesuje, wybierasz
    zbliżenie

    i szczegółowość, a następnie klikasz na "Generate".

    Plik zapisz w jakimś pustym folderze z napisem np. moja mapa.

    Następnie pobierasz program

    gmapmarker - http://www.mgmaps.com/cache/gMapMaker-setup.exe .
    Instalujesz go na kompie.

    Następnie klikasz na jego ikonę i wskazujesz ścieżkę do tego pliku

    zapisanego w folderze moja mapa. Naciskasz "Go" i program zaczyna
    pobierać mapki.

    Po pobraniu kopiujesz je do telefonu bądź na telefoniczną kartę pamięci

    i konfigurujesz program mgmaps poprzez wskazanie ścieżki do tych mapek,

    Zaznaczasz jeszcze - praca w trybie off-line i to wszystko.

  • 22. Data: 2011-06-12 20:49:01
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy co? innego?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 22:37:24 +0200, jadryś wrote:

    >Jest w tym programie (mgmaps) opcja wytyczania trasy, jednak w moim
    >telefonie pozycjonowanie trwa za długo jak do użytku drogowego.

    Ale to chyba jakas inna wersja - na Androida ?

    J.

  • 23. Data: 2011-06-13 07:52:12
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 12 Jun 2011 22:47:19 +0200, jadryś napisał(a):

    > Tak - gMapMarker.

    Dzięki za tak wyczerpujący komentarz :)

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 24. Data: 2011-06-16 21:55:56
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-13 09:52, Kapsel pisze:

    > Dzięki za tak wyczerpujący komentarz :)

    Zawsze do usług ;-)

  • 25. Data: 2011-06-16 21:56:01
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 22:49, J.F. pisze:

    > Ale to chyba jakas inna wersja - na Androida ?
    >
    > J.

    Nie, - na Javę. Ale faktycznie teraz dopiero zobaczyłem że przy
    wytyczaniu trasy program mimo pobranych map i zaznaczonej opcji "praca w
    trybie off-line" chce się łączyć z netem. Gdy nie wyrażam na to zgody to
    wywala błąd..