  • Data: 2011-01-01 14:08:20
    Temat: Re: Samsung GALAXY Tab - kilka pytań do znawców
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 14:51:21 +0100, ToMasz napisał(a):

    > a Ty masz zezwolenie na "dowalanie" wszystkiemu co sie rusza?

    nie, tylko leniom i bezmyślnym leniom.

    > 3ci to recenzja w pc lab - wiem już kto dostarcza mapy ( i co z tego) i
    > ze kiedys kosztowała 299zł.

    no.. to masz już cenę

    > 4ty link to strona producenta po angielsku

    na której jest sklep i można sprawdzić cenę a nawet kupić.
    Oprócz tego masz cenę w sklepie Androida, zresztą jakbyć nie był bezmyślnym
    leniem, to przeczytałbyś w zasadach tego sklepu, że masz czas po zakupie na
    zwrot jeżeli nie jesteś zadowolony z programu. Co daje możliwość
    sprawdzenia jak to działa.

    > jak uprzejmie proszę, kogoś kto używał AM i używa sygica, zeby mi zrobił
    > prościusienkie porównanie z czym mu sie lepiej jeździ. JAkie jego

    I co ci to da? Dowiesz się co jest lepsze dla NIEGO.
    Kompletnie bezużyteczna informacja.

    > zdaniem jest pokrycie kraju. czy w prosty sposób mozna zaimportować do
    > POI radary? ile kosztuje jednorazowa aktualizacja mapy, lub roczny
    > abonament na aktualizacje. Tak samo cena? są jakies promocje? moja
    > automapa była wliczona w cene i tak taniego telefonu - czy jakiś telefon
    > z androidem jest sprzedawany już z preinstalowaną nawigacją?

    a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii albo o poważnym ograniczeniu
    umysłowym?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"