  • 1. Data: 2010-12-30 19:57:02
    Temat: Samsung GALAXY Tab - kilka pytań do znawców
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy moglibyście mnie wspomóc wiedzą:

    1. Czy Samsung GALAXY Tab ma wyjście VIDEO, które dałoby się np. przez
    "przejściówkę" podpiąć do projektora / telewizora?

    2. Czy da sie tego używać jak normalnego telefonu czy czegoś mu brakuje?

    3. Czy Samsung GALAXY Tab (to już kwestia systemu - ale jego też nie
    znam) umożliwia pełne korzystanie z możliwości PowerPoint? W sensie czy
    zaawansowane animacje, skrypty itd będą na tym urządzeniu poprawnie
    wyświetlane?

    4. Czy Samsung GALAXY Tab (znów system) umożliwia bezproblemowy upgrade
    do wyższych wersji OS?

    5. Czy do tego systemu są dostępne porządne aplikacje nawigacyjne?
    Przynajmniej na poziomie AM.

    6. Jakie jest Wasze zdanie na temat tego telefonopada? :-)

    Z góry dziękuję za informacje i opinie,

    GB

  • 2. Data: 2010-12-30 22:43:46
    Temat: Re: Samsung GALAXY Tab - kilka pytań do znawców
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy moglibyście mnie wspomóc wiedzą:

    Nie mam Taba, ale po doświadczeniach z Androidem i przeczytanych oraz
    obejrzanych materiałach postaram się odpowiedzieć.

    > 1. Czy Samsung GALAXY Tab ma wyjście VIDEO, które dałoby się np. przez
    > "przejściówkę" podpiąć do projektora / telewizora?

    Czemu nie poczytasz recenzji w internecie, np. na komorkomania.pl? Portu
    HDMI jednak nie ma.

    > 2. Czy da sie tego używać jak normalnego telefonu czy czegoś mu brakuje?

    Tak, można. Widziałem na TVN Turbo, jak w Gadżecie Urbański to sprawdzał i
    dało się rozmawiać bez zestawu BT, czy słychawkowego, ale wyglądało to co
    najmniej niecodziennie.

> [...]
    > umożliwia pełne korzystanie z możliwości PowerPoint? W sensie czy
    > zaawansowane animacje, skrypty itd będą na tym urządzeniu poprawnie

    Pewnie, że tak. Pod warunkiem zakupienia odpowiedniego programu jak
    Documents To Go, czy ThinkFree Office lub darmowego Olive Office.

    > 4. Czy Samsung GALAXY Tab (znów system) umożliwia bezproblemowy upgrade do
    > wyższych wersji OS?

    Hmm, trudno powiedzieć, to zależy czy Samsung szybko wypuści następce. Jeśli
    tak, to szanse na aktualizacje są niewielkie. Maszyny na Androidzie mają
    różną specyfikację, więc producent sprzętu musi dostosować nową wersję do
    swojego urządzenia (dlatego telefony z WP7 mają identyczną specyfikację, no
    może poza wielkością pamięci, by MS mógł wypuszczać nową wersję systemu na
    wszystkie fony). Po wypuszczeniu nowego modelu producentowi nie zależy na
    ponoszeniu dodatkowych kosztów (no chyba, że na pewnych rynkach dalej
    sprzedaje poprzedni model). Samsung generalnie zapomina o wcześniejszych
    modelach po wypuszczeniu nowego - vide pierwszy ich Android GT-I7500.

    > 5. Czy do tego systemu są dostępne porządne aplikacje nawigacyjne?
    > Przynajmniej na poziomie AM.

    Oczywiście. Ja używam Sygic Mobile Maps10, ale jest też np. iGO

    > 6. Jakie jest Wasze zdanie na temat tego telefonopada? :-)

    Za drooooogi

  • 3. Data: 2010-12-31 15:14:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Rabbit McCroolick pisze:

    > Oczywiście. Ja używam Sygic Mobile Maps10, ale jest też np. iGO
    napisz coś wiecej o tych nawigacjach. cena, pokrycie, interfejs, poi?

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-12-31 15:23:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 16:14:05 +0100, ToMasz napisał(a):

    > napisz coś wiecej o tych nawigacjach. cena, pokrycie, interfejs, poi?

    a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 5. Data: 2010-12-31 15:32:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 23:43:46 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Za drooooogi

    no co ty.. taki kawał hardwaru.. popatrz na inne wypasione telefony - cena
    taka sama, a materiału 1/4 albo i mniej. ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 6. Data: 2010-12-31 15:48:33
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/31/2010 04:32 PM, Waldek Godel wrote:

    > no co ty.. taki kawał hardwaru.. popatrz na inne wypasione telefony - cena
    > taka sama, a materiału 1/4 albo i mniej. ;-)

    Krzemu tyle samo :>

    M.

  • 7. Data: 2011-01-01 13:13:53
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > napisz coś wiecej o tych nawigacjach. cena, pokrycie, interfejs, poi?

    Cóż interfejs identyczny jak w wersji na WinCE. Mapy od Teleatlasa lub
    Navitechu, mnie tam się podoba, ale powiem szczerze, że wolę używać w
    samochodzie MapyMap na urządzonku z WinCE i dlatego trudno mi coś
    konkretnego powiedzieć o działaniu w praktyce. Kilka razy jechałem i
    generalnie dobrze się spisała - poprawnie wyznaczyła trasę a komendy są
    podawne były z odpowiednim wyprzedzeniem. Problemem, były tylko (aż?)
    rozmowy przychodzące - w trakcie rozmowy, gdy działała, nadal podawała
    komendy.

  • 8. Data: 2011-01-01 13:51:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    a Ty masz zezwolenie na "dowalanie" wszystkiemu co sie rusza?

    wpisz sam w google "Sygic Mobile Maps10"
    2 pierwsze linki prowadzą do sciagniecia progreamu z rapid share,
    3ci to recenzja w pc lab - wiem już kto dostarcza mapy ( i co z tego) i
    ze kiedys kosztowała 299zł.
    4ty link to strona producenta po angielsku

    jak uprzejmie proszę, kogoś kto używał AM i używa sygica, zeby mi zrobił
    prościusienkie porównanie z czym mu sie lepiej jeździ. JAkie jego
    zdaniem jest pokrycie kraju. czy w prosty sposób mozna zaimportować do
    POI radary? ile kosztuje jednorazowa aktualizacja mapy, lub roczny
    abonament na aktualizacje. Tak samo cena? są jakies promocje? moja
    automapa była wliczona w cene i tak taniego telefonu - czy jakiś telefon
    z androidem jest sprzedawany już z preinstalowaną nawigacją?

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-01-01 14:08:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 14:51:21 +0100, ToMasz napisał(a):

    > a Ty masz zezwolenie na "dowalanie" wszystkiemu co sie rusza?

    nie, tylko leniom i bezmyślnym leniom.

    > 3ci to recenzja w pc lab - wiem już kto dostarcza mapy ( i co z tego) i
    > ze kiedys kosztowała 299zł.

    no.. to masz już cenę

    > 4ty link to strona producenta po angielsku

    na której jest sklep i można sprawdzić cenę a nawet kupić.
    Oprócz tego masz cenę w sklepie Androida, zresztą jakbyć nie był bezmyślnym
    leniem, to przeczytałbyś w zasadach tego sklepu, że masz czas po zakupie na
    zwrot jeżeli nie jesteś zadowolony z programu. Co daje możliwość
    sprawdzenia jak to działa.

    > jak uprzejmie proszę, kogoś kto używał AM i używa sygica, zeby mi zrobił
    > prościusienkie porównanie z czym mu sie lepiej jeździ. JAkie jego

    I co ci to da? Dowiesz się co jest lepsze dla NIEGO.
    Kompletnie bezużyteczna informacja.

> [...]
    > automapa była wliczona w cene i tak taniego telefonu - czy jakiś telefon
    > z androidem jest sprzedawany już z preinstalowaną nawigacją?

    a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii albo o poważnym ograniczeniu
    umysłowym?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 10. Data: 2011-01-01 14:16:31
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/01/2011 03:08 PM, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > leniem, to przeczytałbyś w zasadach tego sklepu, że masz czas po zakupie na
    > zwrot jeżeli nie jesteś zadowolony z programu. Co daje możliwość

    Ale widziałeś że dzisiaj Market na zapytanie o Sygic pokazuje tylko
    'Aura - FREE'? :>

    M.