  • Data: 2011-01-03 17:44:22
    Temat: Re: Samsung GALAXY Tab - kilka pytań do znawców
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 18:19:48 +0100, ToMasz napisał(a):

    > aż sie boje zapytać, ale zrobię to. Czy na telefonie z androidem mozna
    > używać/nawigowac na podstawie map UMP?

    Tak.
    Pod warunkiem, że tym telefonem jest Nuvifone A50
    Podobno Garmin pracuje nad jakimś odpowiednikiem Mobile XT na Androida.

    No chyba, że komuś się udało wydłubać oprogramowanie z A50 - ale nie
    słyszałem o tym. A układ Garmina z Asusem podobno się rozpadł.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan