  • Data: 2011-01-01 17:46:17
    Temat: Re: Samsung GALAXY Tab - kilka pytań do znawców
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > nie, tylko leniom i bezmyślnym leniom.

    > no.. to masz już cenę

    > na której jest sklep i można sprawdzić cenę a nawet kupić.
    niemożliwe?! w sklepie mozna kupić?
    > Oprócz tego masz cenę w sklepie Androida, zresztą jakbyć nie był bezmyślnym
    > leniem, to przeczytałbyś
    po polsku? każdy kto nie kuma angielskiego jest bezmyślnym leniem?

    > w zasadach tego sklepu, że masz czas po zakupie na
    > zwrot jeżeli nie jesteś zadowolony z programu. Co daje możliwość
    > sprawdzenia jak to działa.
    niestety nie mnie, bo ciagle mam telefonz WM

    > I co ci to da? Dowiesz się co jest lepsze dla NIEGO.
    rozumiem
    > Kompletnie bezużyteczna informacja.
    Dla CIEBIE chyba, mnie sie przyda bardziej informacja od użytkownika niż
    2 strony reklam producenta.
    weź no lekarza poproś o mocniejsze leki
    (...)
    > a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii albo o poważnym ograniczeniu
    > umysłowym?

    nie. jednak zanim zaczniesz mnie obrażać nazywając bezmyślnym leniem,
    wskaż za (pomocą googla) odpowiedzi na moje pytania. JA cenie Twoją
    wiedze, ale ta grupa nie jest Twoją własnością

    ToMasz