  • Data: 2011-01-03 07:05:12
    Temat: Re: Samsung GALAXY Tab - kilka pytań do znawców
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/02/2011 03:04 PM, Waldek Godel wrote:

    > Epoka zakupu nawigacji po najmniejszej ilości dziur już dawno minęła.
    > A ocenianie po istnieniu jakichś zapyziałych uliczek na zapomnianych
    > osiedlach nie jest specjalnie rozsądne.
    >
    > Warto patrzeć na dostępnośc, cenę i jakość usług dodanych. I to nawet nie
    > aktualizacji map - bo o uliczkę na osiedlu na przedmieściach Pierdziszewa
    > Górnego możesz kogoś zapytać, a jak ktoś jest w stanie nie zauważyć nowego
    > odcinka autostrady, to w ogóle nie powinien siadać za kółko.
    >
    > Warto patrzeć na dobre informacje o ruchu drogowym, dobre POI (i to
> [...]

    Może to dziwne, ale w nawigacji interesuje mnie niemal dokładnie to co
    pomijasz, i odwrotnie...
    W Pierdziszewie jakoś zawsze przy pytaniu ludzi okazuje się że ulica
    Zbożowa myli im się z Żytnią, Pilotów z Lotników i jest to zwykle na
    przeciwpołożnym końcu Pierdziszewa. Nowo otwarty wjazd na autostradę o
    którym wiem i zauważyłem wymaga przebicia się przez dróżki osiedlowe o
    których nie wiem (i dlatego chcę by ten wjazd pojawił się na mapie zaraz
    po otwarciu, a nie pół roku później), ceny paliw na stacjach to w
    najgorszym wypadku różnica kilku złotych na tankowaniu, bardzo rzadko
    opłaca się spędzać czas (i przepalać paliwo na dojazd) na szukaniu gdzie
    najtaniej...

    M.