  • Data: 2011-01-01 18:40:06
    Temat: Re: Samsung GALAXY Tab - kilka pytań do znawców
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 18:46:17 +0100, ToMasz napisał(a):

    > po polsku? każdy kto nie kuma angielskiego jest bezmyślnym leniem?

    tak, dokładnie tak.
    Raz, że uzywając internetu wypada się w XXI wieku parę słów nauczyć
    chociaż, a dla nieuków jest translate.google.com.

    > nie. jednak zanim zaczniesz mnie obrażać nazywając bezmyślnym leniem,
    > wskaż za (pomocą googla) odpowiedzi na moje pytania. JA cenie Twoją
    > wiedze, ale ta grupa nie jest Twoją własnością

    Czyli jednak jesteś bezmyślnym leniem.
    Sygic kosztuje 49.99 euro za mapy całej Europy albo 24,99 euro za Europę
    centralną.
    Dane o pokryciu map masz tutaj: http://www.sygic.com/index.php/en/maps.html
    zresztą, będzie identyczna jak wszystkich innych programów oprócz Automapy,
    Mapy Map i Gmapy, bo korzystają z tych samych źródeł.
    Wygląd interfejsu masz tutaj:
    http://www.sygic.com/index.php/en/screenshots.html

    iGO na Androida nie ma w oficjalnej sprzedaży, jest tylko jako
    preinstalowane przez operatorów.

    Wszystkie te informacje można znaleźć w mniej niż 10 minut używając Google.
    Coś jeszcze chciałeś wiedzieć, bezmyslny leniu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński