  • Data: 2012-01-15 20:34:14
    Temat: Re: Sample z G1X
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-15 18:20, Janko Muzykant wrote:
    > Nie mogę jednoznacznie powiedzieć, czy taka dobra - brak rawów. Jednakże
    > wysokie iso w jpg jest naprawdę niezłe, nawet jeśli było odszumiane, to aż
    > tak dobrze się nie da z byle czego.

    Mateuszowe porównanie pokazuje, że ostro odszumiają, cyferki się zupełnie
    pozacierały, takie X100 ma jednak przewagę.
    Natomiast to co mnie w owych samplach na dpreview zmartwiło to mega
    wielkie przepalenie na odbiciu, czyżby dynamika tak słaba czy to silnik do
    JPG tak psuje?

    > Natomiast w 550/600/60/7 matryca jest
    > bardzo marna jak na dzisiejszy standard; ani dynamiki, ani czułości, ani
    > ostrości. Taki olympus pen.

    Panowie od krojenia sensorów zgodnie uznali, że od czasów 5D canon nic nie
    zrobił fizycznie w matrycach szczególnie in plus. Natomiast wszelkie
    różnice to głównia zasługa procesorów i elektroniki dalej. Mają więc spory
    potencjał jeszcze i tylko czekać aż zostanie wykorzystany.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564