  • 91. Data: 2009-05-06 20:40:58
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > No wiesz co?! Żebyś Ty, miłośnik lektury PoRD do poduszki, walnął
    > takiego babola... No weś. Fstyd.
    > Przypomnij no w takim razie jak brzmi definicja pasa ruchu. Nam raz, a
    > sobie z setke.
    > ;-)

    wymalowane mialem na mysli :)

    --
    - gildor
    9'99

  • 92. Data: 2009-05-06 20:49:53
    Temat: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    news wrote:

    > Dobra w takim raze jest tak:
    > | auto | moto auto | auto |
    >
    > wszyscy ruszaja razem razem, wyznaczony liniami pas srodkowy zaczyna sie
    > robic za ciasny, wlasnie dla kogo za ciasny?
    > Kto Twoim zdaniem pownien ustapic?

    Ty jednak nie jezdzsz na motocyklu, co widac po bzdurnej i
    wyimaginowanej sytuacji ktora przedstawiasz. W praktyce jest tak ze gdy
    jestem na moto 150m od skrzyzowania to puszki zaczynaja sie z niego
    gramolic.
    Drugie: bezwzgledne egzekwowanie pierwszenstwa, chocby kosztem narazenia
    innych uczestnikow drogi, to dosc typowa cecha buraka i jest w
    sprzecznosci z PORD a czasem powoduje powstawanie zatorow.
    Trzecie naucz sie poprawnie cytowac.
    Ogolnie zas: wiecej myslenia o wspolistnieniu z otoczeniem a mniej ego.
    Kierowcy uprzejmie pusczaja nic na tym nie tracac ja uprzejmie dziekuje
    i im nie przeszkadzam. Jesli milej. Koniec i kropka.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Fun Tractory XT660X
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 93. Data: 2009-05-06 20:52:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    news pisze:

    > Szkoda ze tak uogolniasz, bo wychodzi z tego jakis malo merytoryczny belkot,
    > podparty argumentami w stylu "chlopcze" i "fizyka mi nie pozwala".

    jasne jasne

    news pisze:
    > Co do podoporzadkowanej, sproboj zwolnic z 300 km/h to wszyscy beda cie
    > widziec nawet bez swiatel.

    > EOT

    obiecanki cacanki

    --
    - gildor
    9'99

  • 94. Data: 2009-05-06 20:53:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-06 22:49:53 +0200, Kefir <k...@o...pl> said:

    > Ty jednak nie jezdzsz na motocyklu, co widac po bzdurnej i
    > wyimaginowanej sytuacji ktora przedstawiasz.

    Na moje, to on niczym nie jeździ. Kobieca intuicja mi wręcz podpowiada,
    że nawet prawka nie ma. Ot, jeszcze jeden troll, kórymi ostatnio tu
    wysypało.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 95. Data: 2009-05-06 20:56:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    news pisze:
    > Ale moment, podobno motocyklista zakonczyl manewr i wygenerowal sobie pas
    > ruchu, wiec wszyscy moga ruszac jednoczesnie :)))))))

    nic nie zrozumiałeś ani z nauki, ani nawet z przepisów, które sam
    zacytowałeś.
    szkoda
    i tak to z wami pozniej jest. dzwon i dopiero policjant powie takiem, ze
    nie mial racji. szkoda czasu.

    > Co wiecej, motocyklista musi ustapic temu z prawej :)
    > Czy sie myle?

    jak zwykle się mylisz lub nie wiesz o czym piszesz

    --
    - gildor
    9'99

  • 96. Data: 2009-05-06 21:20:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote

    > E tau zazwyczaj jest miejsce przed puszka
    > a jeszcze nie na pasach, sygnalizatory
    > zazwyczaj [..]

    zazwyczaj, to ja nie trafiam na malkontentów w korku, tylko na
    uprzejmych kierowców. tylko czasem jak ktoś komuś na odcisk ego
    naciśnie, to przylatują tu wyżalić się na nas wszystkich.

    --
    - gildor
    9'99

  • 97. Data: 2009-05-06 21:45:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KLOSZ pisze:
> [...]
    > samej chwili samochody przed puszka zaczynaja ruszac? Moze olac
    > motocykliste jadacego z boku i sobie ruszyc w slad za puszkami przed
    > soba czy moze powinien poczekac, az motocyklista skonczy manewr omijania
    > i dopiero ruszyc, ale nie jestem pewny czy takie zachowanie jest prawnie
    > uzasadnione w ktoryms z punktow PoRDu. W sumie puszkarz caly czas jest
    > uczestnikiem ruchu, nie wlacza sie do niego itd, tylko stoi, bo mu korek
    > uniemozliwia dalsza jazde, wiec...? Wykonuje "manewr ruszenia" i
    > powinien poczekac, az motocyklista skonczy swoj manewr ?

    stojący w korku - postój wynikający z warunków ruchu drogowego. jakoś
    tak to brzmi.
    każdy manewr wymaga zachowania ostrożności. przepisy należy
    interpretować jako całość a nie pojedyncze paragrafy. będąc wyprzedzanym
    nie wolno Ci przyspieszać. będąc omijanym w postoju wynikającego z
    warunków ruchu drogowego, powinieneś upewnić sie, ze ruszając nie
    stwarzasz zagrozenia.

    --
    - gildor
    9'99

  • 98. Data: 2009-05-07 06:47:00
    Od: "news" <m...@g...pl>

> [...]
    > przyspieszać. będąc omijanym w postoju wynikającego z warunków ruchu
    > drogowego, powinieneś upewnić sie, ze ruszając nie stwarzasz zagrozenia.

    nalezalo sie tego spodziewac, jak tylko znalazla sie sytuacja trudna do
    zinterpretowania i wykazujaca absurdalnosc reprezentowanej przez niektorych
    tutaj filozofii, I posypaly sie pomysly w stylu " ja ruszam szybciej niz
    inni", lub "masz kompleksy bo cie w korku wyprzedzilem" lub ze ja
    personalnie mam ustapic i inne malo meytoryczne uwagi.

    Wniski wyciagnolem wbrew pozoro i licze ze wy tez to zrobicie:
    1. motocyklisci korzystaja z faktu, ze nikt ich nie sciga za nie
    sygnalizowanie zamiaru wykonania manewru (podczas slalomu po kresce) ani za
    wyprzedzanie z prawej strony na dwoch pasach w terenie zabudowanym (w
    przypadku pojazdow bedacych w ruchu wyprzedzanie rozni sie od omijania nawet
    o 1 km/h) - podobnie jak nikt nie sciga kretynow zostajacych na
    skrzyzowaniach - ale to zupelnie inna bajka
    2. motocyklisci korzystaja z luki w PORD gdyz nie jest zdefinowane tam, ile
    pojazdow moze sie znalezc jednoczesnie na jednym pasie ruchu.

    Ale miejcie swiadomosc, ze jest dobrze poki jest dobrze. Kiedys w wawie na
    torunskiej stal fajny znak: ograniczenie do 40 i info pod spodem uwaga prace
    gornicze, mozliwe tapniecie jezdni. Mozna z tego wywnioskowac, ze gdyby ktos
    jechal 60 a jednia by sie pod nim zapadla, to bylaby jego wina :) i nie
    jestem przekonany czy to nie o to chodzilo - rozwiazanie w stylu postawienia
    znaku mowiacego o koleinach zamiast ich naprawienia.
    Tak wiec uwazajcie wyprzedzajac toczace sie jeszcze pojazdy w korku, bo w
    ramach swojego pasa lubia sie rozgladac na boki a moto jadace zbyt szybko
    jest slabo widocze - i trudno bedzie Wam udowodnic, ze jechaliscie
    przepisowo. A i luke w prawie w koncu ktos zlikwiduje.

    Dodam raz jeszcze to co wczesniej: jak stoje w korku, nie mam problemow (jak
    mi sie tu zarzuca) ze moto mnie wymija, bo on faktycznie poleci i po
    temacie - nie dodtyczy to skoterowcow o czym tez pisalem.

    Jak sie tocze nie zachowuje szczegolnej ostroznosci, bo jadac po
    wyznaczonym pasie ruchu nie wykonuje zadnych manewrow tylko jade mozliwie z
    prawej strony - i tu apel o czujnosc i maksymalnie niska predkosc, widzialem
    nawet sytuacje kiedy moto trabilo zeby auto zrobilo mu miejsce.

    A wiec zrozumienia na drodze i wzajemnego szacunku wszystkim zycze.

  • 99. Data: 2009-05-07 06:47:53
    Od: Lama <l...@l...cc>

    news pisze:
    > Przeciez rowezysta nie moze jechac razem z innym pojazdem po jednym pasie,
    > to stoi jasno.

    Acha..., już rozumiem, czyli jak samochodem wyprzedzasz rowerzystę to on
    musi czym prędzej brać rower pod pachę i uciekać na chodnik, bo przecież
    nie może jechać na jednym pasie z Tobą ! Teraz to jasne. A jak już
    przejedziesz to może wrócić na asfalt ?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 100. Data: 2009-05-07 06:49:42
    Od: "news" <m...@g...pl>

> [...]
    > przyspieszać. będąc omijanym w postoju wynikającego z warunków ruchu
    > drogowego, powinieneś upewnić sie, ze ruszając nie stwarzasz zagrozenia.

    Wiec dotyczy to wszystkich, zalozmy prosze ze ruszamy z ta sama predkoscia,
    kto powinien ustapic?