  • 101. Data: 2009-05-07 07:02:25
    Temat: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Kefir pisze:
    > Drugie: bezwzgledne egzekwowanie pierwszenstwa, chocby kosztem narazenia
    > innych uczestnikow drogi, to dosc typowa cecha buraka i jest w
    > sprzecznosci z PORD a czasem powoduje powstawanie zatorow.
    > Trzecie naucz sie poprawnie cytowac.
    > Ogolnie zas: wiecej myslenia o wspolistnieniu z otoczeniem a mniej ego.
    > Kierowcy uprzejmie pusczaja nic na tym nie tracac ja uprzejmie dziekuje
    > i im nie przeszkadzam. Jesli milej. Koniec i kropka.

    Właśnie, mam jakieś wrażenie, że wdajemy się tu w techniczne szczegóły
    PORD tak, jakby każdy jeździł ze swoim prawnikiem, a tymczasem chodzi o
    zwykłe buractwo i tyle. W PORD nie ma słowa o obowiązku wpuszczania z
    podporządkowanej, ale to nie zmienia faktu że ktoś, kto na widok
    wyjeżdżającego z boku pojazdu przyspiesza, żeby zamknąć lukę i go nie
    wpuścić jest zwykłym chamem i burakiem.
    To o czym tak sobie mądrze dyskutujemy jest chyba sytuacją z tego samego
    gatunku. I niestety żadne przepisy tu nie pomogą. Statystycznie rzecz
    biorąc kilku kierowców spośród tych tysięcy codziennie mijanych musi być
    ciulami i nic na to nie poradzimy. Shit happens tak samo jak deszcz i
    piasek na zakręcie.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 102. Data: 2009-05-07 07:45:55
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 7 Maj, 08:49, "news" <m...@g...pl> wrote:

    > Wiec dotyczy to wszystkich, zalozmy prosze ze ruszamy z ta sama predkoscia,
    > kto powinien ustapic?

    pytanie było o omijanie. dwa stojące pojazdy się nie omijają.

    poradzisz sobie

    - gildor

  • 103. Data: 2009-05-07 07:53:30
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "news" <m...@g...pl> wrote in message

    > Wiec dotyczy to wszystkich, zalozmy prosze ze ruszamy z ta sama
    > predkoscia, kto powinien ustapic?

    Madrzejszy?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 104. Data: 2009-05-07 08:14:47
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 7 Maj, 09:53, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > "news" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > Madrzejszy?

    ooo coś mi się przypomniało jako analogia.
    skrzyzowanie równorzędne. na każdym wjeździe jedno auto i wszyscy chcą
    jechac prosto
    kolego news. kto pojedzie pierwszy?

    - gildor

  • 105. Data: 2009-05-07 08:22:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > kto pojedzie pierwszy?

    czarna honda cebepincet z Austrii

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 106. Data: 2009-05-07 08:26:33
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 7 Maj, 10:22, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > czarna honda cebepincet z Austrii

    aleś wymyślił. przeciez kazdy wie, że Chuck Norris na pijadzjo.

    - gildor

  • 107. Data: 2009-05-07 08:30:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > aleś wymyślił. przeciez kazdy wie, że Chuck Norris na pijadzjo.

    pijadzo nie jeste ani piersze ani najstarsze! cebepincet jest! gupku!
    nie znasz sie!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 108. Data: 2009-05-07 08:36:08
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 7 Maj, 10:30, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > pijadzo nie jeste ani piersze ani najstarsze! cebepincet jest! gupku!
    > nie znasz sie!

    dobra dobra. jest też laską, niech Ci będzie. ide se do kąta.

    - gildor

  • 109. Data: 2009-05-07 10:03:38
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tadek / Motostore pisze:
    > [---]
    >
    > No tak, ale to juz jest nielegalne, z tego co pamietam: "...na jednym pasie
    > ruchu nie moze sie znajdowac wiecej niz jeden pojazd wielosladowy...".

    gupiś Tadek. nie ma takiego zapisu, oj nie ma. jeszcze mnie w
    cudzysłowia wcisnął. dzieś to znalas, co? w dodatku nie czytasz, oj nie
    czytasz.

    --
    gildor
    9'99

  • 110. Data: 2009-05-07 10:04:31
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Piotrek Roczniak wrote:
    [---]
    > Ale co? Oni wszystcy rzucaja szlugi?

    No nie wszyscy, ale niektorzy np. przez okno rzucaja...

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.