  • Data: 2009-08-23 13:39:05
    Temat: Re: Samodzielne czyszczenie matrycy.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:
    > nie slyszales nawet o tmm , ze cos takiego istnieje , a wiesz ze tym
    > mozna zassac listki migawki.

    Czy Ty, jeśli nie masz jakkolwiek rozsądnego argumentu to musisz sobie
    wymyślić stwierdzenie, które potem będziesz na siłę forsował?
    Nie masz zielonego pojęcia co wiem, a czego nie. Nie rób z siebie więc
    pajaca wciskając na siłę głupoty, bo ze mną to nie przejdzie.

    > a nie fantazjujesz czasami ?

    Czekam na film, jak odkurzaczem (jak nie masz sprężonego powietrza)
    czyścisz matrycę z kurzu.
    Powszechnie używa się pędzelków i gruszek, jakoś tak nie bez powodu. Ty
    oczywiście wolisz coś co przy odpowiedniej wprawie wyrwie Ci matrycę.
    Jestem niezmiernie ciekawe efektów.

    d.