  • Data: 2009-08-23 13:57:54
    Temat: Re: Samodzielne czyszczenie matrycy.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:
    > tutaj masz to urzadzenie do zasysania kurzu z matrycy
    > http://www.enjoyyourcamera.com/Kamera-Sensorreinigun
    g/Blasebaelge-Druckluft/Druckluftreiniger-Set-fuer-K
    amerareinigung-Kenro-Kenair::2468.html

    Pokaż jak ktoś tym czyści matrycę, a nie kurz ze stołu.
    Druga sprawa, że na filmie ma to wyjątkowo mizerną moc jak na tego typu
    urządzenie i to widać, bo panu ledwo udało się pozbierać trochę kurzu i
    łatwo się mu wysypywało :)

    d.