    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Date: Wed, 18 May 2011 16:29:37 +0200

    "jeDrASS" <b...@u...gov> wrote in message
    news:iqupn2$l75$1@inews.gazeta.pl...

    > hmm.. czyli zwrócenie uwagi, że nie poparłeś swej teorii, żadnym
    > argumentem

    Poparłem moją teorię mnostwem argumentów. Kolega gildor nie odniósł się
    merytorycznie do żadnego z nich, napisał tylko, że się z nimi nie zgadza.
    Oczywiście ma do tego prawo, rzecz jest jednak także w tym jak to napisał.

    Gdyby był napisał: "uważam twoją teorię za niesłuszną bo to i tamto" to
    byłoby grzecznie. Natomiast tekst "skończ z durnymi teoriami" jest chamski.
    Ja nigdzie nie napisałem "jeździj durniu na drogowych".

    Być moze moje oczekiwania co do tego jak powinna wyglądać rozmowa między
    kulturalnymi ludźmi są nieco staromodne, ale mam wrażenie, ze tekstu "skończ
    z durnymi teoriami" nie można nazwać kulturalnym argumentem w dyskusji
    kulturalnych ludzi. W każdym razie ja sobie nie życzę, żeby się do mnie w
    ten sposób odzywał bliżej nieznany mi typ.

    pozdrawiam

    greg