-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: K <...@...c>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Saab 9-3 - warto brac 10cio latka?
Date: Fri, 03 May 2013 11:02:38 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 17
Message-ID: <klvufl$vap$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <klp68n$v7b$1@node1.news.atman.pl> <klp7uk$n4t$1@node2.news.atman.pl>
<klpb7p$40c$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <kluiti$eld$1@node1.news.atman.pl>
<klvsrl$ur2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <klvtc9$nh8$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: lannetplv6-2-pt.tunnel.tserv28.waw1.ipv6.he.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1367571766 32089 2001:470:70:2d3::2 (3 May 2013
09:02:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 May 2013 09:02:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <klvtc9$nh8$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490749
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03-05-2013 10:43, Lewis pisze:
> W dniu 2013-05-03 10:34, K pisze:
>
>> mi raczej chodzi o predkosc dzialania tego automatu, a konkretnie czasu
>> redukcji gdy potrzebujesz cos/kogos wyprzedzic.
>
> Hmm a jesteś pewny że wszystko z nim było OK?
> Jeździłem 2 egzemplarzami jeden z jakimś lekkim programem około 240 i
> drugi około 280 i w obu skrzynia reagowała naprawdę szybko bez zbędnych
> przemyśleń co ma zrobić...
>
z tego co pamietam, to moglbyc jakis tuning ze 175 (czy ile one tam
mialy) na 210. czy byl ok? raczej tak, jak predkosc/obroty przed
wyprzedzaniem byly na tyle wysokie ze nie byla potrzebna redukcja - to
szedl jak burza :) w kazdym razie byl to import z usa.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.13 11:23 J.F.
- 03.05.13 11:24 Lewis
- 03.05.13 11:25 Lewis
- 03.05.13 13:21 jerzu
- 03.05.13 19:43 atm
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=