  • 1. Data: 2013-04-30 21:32:38
    Temat: Saab 9-3 - warto brac 10cio latka?
    Od: atm <...@v...pl>

    Mam mozliwosc zakupu od dobrego znajomego Saaba Aero 9-3 210KM 2003 ze
    skrzynia automatyczna + Sentronic. 15 tys km temu zalozona zostala
    instalacja gazowa Stag. Udokumentowany przebieg 152.000km
    Cena - ok 21-22 tys zl. Auto ma 10 lat...zastanawiam sie czy nie jest
    to wiek, w ktorym niezaleznie od dobrego utrzymania, malego przebiegu
    itd zacznie sie jednak dokladac wiecej niz by sie chcialo.
    Co sadzicie o takim zakupie?

  • 2. Data: 2013-04-30 22:01:23
    Temat: Re: Saab 9-3 - warto brac 10cio latka?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 21:32, atm pisze:
> [...]
    > to wiek, w ktorym niezaleznie od dobrego utrzymania, malego przebiegu
    > itd zacznie sie jednak dokladac wiecej niz by sie chcialo.

    Sport sedes to w zasadzie Vectra C.
    Problematyczna jest szeroko pojęta elektronika a tej w tym samochodzie
    jest aż nadto...

    Poza tym silnik bardzo fajny.

    Lewis

  • 3. Data: 2013-04-30 22:57:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-04-2013 22:01, Lewis pisze:

    > Sport sedes to w zasadzie Vectra C.
    > Problematyczna jest szeroko pojęta elektronika a tej w tym samochodzie
    > jest aż nadto...
    >
    > Poza tym silnik bardzo fajny.

    ale z tym automatem sie slabo zbiera. mozna sie przestraszyc,
    przesiadajac sie z manuala o podobnej mocy.

  • 4. Data: 2013-05-02 22:39:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 22:57, K pisze:

    > ale z tym automatem sie slabo zbiera. mozna sie przestraszyc,
    > przesiadajac sie z manuala o podobnej mocy.

    Bo seryjne 210KM w tym silniku to śmieszna moc :)
    Warto postarać się o 280KM+ :)

    Lewis

  • 5. Data: 2013-05-03 10:34:54
    Od: K <...@...c>

    W dniu 02-05-2013 22:39, Lewis pisze:

    > Bo seryjne 210KM w tym silniku to śmieszna moc :)
    > Warto postarać się o 280KM+ :)

    mi raczej chodzi o predkosc dzialania tego automatu, a konkretnie czasu
    redukcji gdy potrzebujesz cos/kogos wyprzedzic.

  • 6. Data: 2013-05-03 10:43:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 10:34, K pisze:

    > mi raczej chodzi o predkosc dzialania tego automatu, a konkretnie czasu
    > redukcji gdy potrzebujesz cos/kogos wyprzedzic.

    Hmm a jesteś pewny że wszystko z nim było OK?
    Jeździłem 2 egzemplarzami jeden z jakimś lekkim programem około 240 i
    drugi około 280 i w obu skrzynia reagowała naprawdę szybko bez zbędnych
    przemyśleń co ma zrobić...

    Lewis

  • 7. Data: 2013-05-03 11:02:38
    Od: K <...@...c>

    W dniu 03-05-2013 10:43, Lewis pisze:

> [...]
    > Jeździłem 2 egzemplarzami jeden z jakimś lekkim programem około 240 i
    > drugi około 280 i w obu skrzynia reagowała naprawdę szybko bez zbędnych

    z tego co pamietam, to moglbyc jakis tuning ze 175 (czy ile one tam
    mialy) na 210. czy byl ok? raczej tak, jak predkosc/obroty przed
    wyprzedzaniem byly na tyle wysokie ze nie byla potrzebna redukcja - to
    szedl jak burza :) w kazdym razie byl to import z usa.

  • 8. Data: 2013-05-03 11:23:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:32:38 +0200, atm napisał(a):
> [...]
    > to wiek, w ktorym niezaleznie od dobrego utrzymania, malego przebiegu
    > itd zacznie sie jednak dokladac wiecej niz by sie chcialo.

    Zacznie jak zacznie - czesci do tego sa ?
    Ja bym sie wstrzymal. Za 5tys to owszem :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-05-03 11:24:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 11:23, J.F. pisze:

    > Zacznie jak zacznie - czesci do tego sa ?
    > Ja bym sie wstrzymal. Za 5tys to owszem :-)
    >
    > J.

    Ta... nie ma części i u "mechanika" to się dowiesz że to totalna egzotyka :D

    Lewis

  • 10. Data: 2013-05-03 11:25:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 11:02, K pisze:

> [...]
    > wyprzedzaniem byly na tyle wysokie ze nie byla potrzebna redukcja - to
    > szedl jak burza :) w kazdym razie byl to import z usa.

    Czy wszystko OK to w domyśle miałem czy skrzynia była w pełni sprawna
    czy coś było nie do końca w porządku.

    Lewis