  • Data: 2022-02-14 17:26:51
    Temat: Re: SUV
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2022 15:59, Peter wrote:
    > Znowu ukochane SUV
    >
    > https://www.sadistic.pl/trabili-ale-nie-zorientowal-
    sie-vt555005.htm

    > -jestem za tym żeby każdy tzw suv miał obowiązkowy system kamer 360 i
    > radarów

    I co te kamery maja dac? Mam radar i mi pika jak widzi pieszego. Czasem
    jest to na tyle nieudolne ze wystarczy jechac po luku i miec przez
    chwile pieszego idacego prawidlowo chodnikiem i juz HUD wali na czerwono
    po oczach. Ale to jak jade, w tej sytuacji gdy pieszy byl w martym
    punkcie to szybciej sie odezwa czujniki parkowania. Na pewno nikt nie
    bedzie w takiej sytuacji patrzal w obraz z kamer bo zanim zdazy
    zareagowac to go i tak przejedzie. Wg. opisu to jest USA, tam masz
    osobne PJ na automat i manual, nie wiem czy widziales jak malo
    skomplikowane sa ich samochody wewnatrz. Szczegolnie takie 5-10 letnie.