  • Data: 2015-02-06 11:51:25
    Temat: Re: SSL na mikrokontrolerach
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 06 Feb 2015 11:23:17 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Rozgryzam ostatnio wykorzystanie SSL-a przy komunikacji za pomocą
    > socketów na Linuksie. Domyślnie ma to służyć do skomunikowania
    daemona,
    > pośredniczącego w komunikacji pomiędzy moimi "zabawkami" na
    > mikrokontrolerach i androidową aplikacją.
    > Oczywiście zdaje sobie sprawę, że czegoś takiego nie zrobię na
    AVR-ach,

    Ssl jest np. w stosie Microchipa.
    Ale czy musisz koniecznie użwac ssl do tak prostej komunikacji?
    Stosunek kodu stosu+ssl do Twojego (user) kodu będzie jak 100:1. Ja
    używam szyfrowania xtea, algorytm jest prosty i bezpieczny jak na
    takie zastosowania, nawet wikipedia podaje go w C. Dla 8 bitowca w
    sam raz.

    --
    Marek