  • Data: 2013-06-11 10:13:49
    Temat: Re: SSD vs HD
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 8, 4:12 pm, "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> wrote:
    > Już dość dawno temu odtrąbiono rychły koniec kariery klasycznych HD z
    > wirującym talerzem, ale - jakoś nie schodzą ze sceny.
    > Wyszperałem też coś o "dyskach przyszłości":
    >
    > http://www.dyski.wirt.pl/index.php/Krzem.html  - opisano tam pamięci
    > holograficzne. Nie ma przy artykule daty, nie wiem więc czy jest sprzed
    > tygodnia, czy może 5 lat. Czy takie urządzenia pamięci są już w sprzedaży,
    > czy ktoś coś słyszał? Bo google mi nie pomogło.

    W latach 1970-tych miał ogromną popularność serial "Cosmos 1999"
    którego akcja rozgrywała się w bardzo komfortowej, rozbudowanej z
    dużym rozmachem bazie księżycowej "Alfa", mi.in. rutynowo używa się
    tam małych wydajnych statków "Orłów" wszędzie potrafiących wylądować i
    dolatujących z Ziemi na Księżyc i z powrotem w godzinę (i bez
    tankowania) - i o czywiście wszystko to się dzieje w roku... 1999 :)

    Albo filmy w/g książki Artura Clarka "Space Odyssey 2001", "Space
    Odyssey 2010"

    Program lotów księżycowych "Apollo" przewidywał wyprawy np. "Apollo
    27" - podczas gdy teraz wiemy, że ostatni lot na Księżyc to Apollo-17
    w bodajże 1975 r. i potem już nic!
    Co więcej amerykańskie wahadłowce już ODDANO NA ZŁOM - i nie ma nic w
    zamian!

    Także sytuacja w sektorze IT około roku 2000 dawała wiele wspaniałcyh
    obietnic. Jednak wnet pojawiło się zjawisko pt. "11 IX", i nadszedł
    MROCZNY wiek wojenny, i same kryzysy!

    Podsumowując.
    Trudno oprzeć sie wrażeniu, że JAKAŚ CIEMNA siła "dba" aby ludzkość
    zanadto się nie rozwineła. Nie wiem co czy kto to - czy Kosmici, czy
    jakieś FAKTYCZNE ośrodki władzy na świecie (któż jeszcze wierzy, że to
    politycy rządzą?)

    Ale wszystko zmierza w tę stronę, aby przypadkiem nie zatriumfował
    ROZUM - lecz dziki pseudo-kapitalizm oraz anty-kultura degradująca
    umysły ludzi.