  • Data: 2013-06-15 13:53:07
    Temat: Re: SSD vs HD
    Od: "LPPL" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ggs">
    > "LPPL"
    [...................]

    > Odniosę sie tylko do wieloprzyciskowej strony pilota:
    >
    > No i to bylo idealne , po nauczeniu sie ukladu mozna bylo zmienic
    > ustawienie czegokolwiek w 2-3 sek bezwzrokowo , teraz za to - zanim sie
    > wejdzie w czwarty poziom trzeciego submenu na OSD to mija 40 sek. albo
    > dluzej.

    Uhum, tamtej strony używało się raz na tydzień, albo rzadziej - drugiej
    codziennie. To było chyba coś takiego:
    http://www.bazarek.pl/produkt/149203/sony-rm-816-dwu
    stronny.html
    Moja pani (ale nie ta od bananów - tamta wybrała do życia kraj z
    palmami:) uparła się na tv philipsa (bo ładny), więc naturalnym krokiem
    wydawało mi się dokupienie doń kina domowego owej (pfu, na psa urok) firmy.
    Nie dziwię się, że philips wypadł z rynku audio. Jest tak nieintuicyjny i
    ma takie opóźnienia między zadaniem jakiejś czynności a reakcją na nią, że
    aż rodzi się podejrzenie, że oni tam mieli w ekipie projektującej jakiegoś
    anty Jobsa podrzuconego przez skośnookich. Ja rozumiem, że tam nie ma
    czterordzeniowego procesora, ale to już mój telefon działa szybciej przy
    większym obciążeniu. Kij im w oko - niech robią to co _umią_ najlepiej,
    czyli dalej psują żarówki;)

    --
    LPPL