  • Data: 2013-06-16 18:18:05
    Temat: Re: SSD vs HD
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    LPPL wrote:
    > Zwiazek (ani Chiny) nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu przestrzen
    > kosmiczna to kiepskie miejsce zeby ukryc nieruchawa stacje bojowa.

    A Ksiezyc - tez?

    > Latwo ja namierzyc i zdmuchnac rakieta albo laserem.

    Taka na Ksiezycu to prawie niemozliwe.

    > Te same cele latwiej i
    > taniej mozna zrealizowac chowajac wyrzutnie rakiet pod ziemie czy pod
    > wode, albo stosujac ruchome wyrzutnie.

    Przy obecnych technologiach to takze niemozliwe zeby cokolwiek
    "zabunkrowac".

    > A przeca wiadomo, ze zaoszczedzone
    > pieniadze i tak nigdy nie wroca do podatnika...

    To nie ma juz innych MOTYWACJI aby ruszyc tylek gdziekolwiek?

    > Chciwosc jest niezalezna od ustroju.

    Open Source - jak to sie ma do chciwosci?
    Poza oczywiscie nieustajacymi knowaniami paskudnych korporacji aby
    zniszczyc to piekne zjawisko.

    > A system mial tez swoje dobre strony -

    Ta, ten obecny tez ma swoje dobre strony, ale:

    - po pierwsze, to juz nie te sam kapitalizm co ROZWIJAL sie jako ANTY-
    system wobec "komunizmu" w ZSRR,
    Paradoksalnie ZSRR najwiecej swych idealow zrealizowal w krajach z
    obozu NATO. Taki KATALIZATOR.

    - po drugie, dobrych stron jest tyle samo jezeli nie mniej, tyle ze
    innych,

    - po trzecie, kraje z bylego obozu komunistycznego robiac PSEUDO-
    kapitalizm wziely same najgorsze elementy kapitalizmu pozostawiajac
    najgorsze cechy komunizmu.

    Tak sie jakos paskudnie sklada, ze jak jacys "politycy-wizjonerzy"
    obiecuja jakies odlegle korzysci tylko "NAJPIERW MUSI SIE
    POGORSZYC" (jako "koszta transformacji") - to NA BANK pogorszy sie A
    JAKZE - ale obiecywanych korzysci nikt nigdy nie zobaczy!

    Jak chca CENY za "dziejowe" PRZEMIANY to wszystko ZABIORA DOSZCZETNIE
    ale w zamian NIC NIGDY NIE DADZA!
    (poza slodkimi wypierdami mundrali w tv)

    Tak to dziala, wiec lepiej rozwijac ewolucyjnie to co sie ma niz
    wierzyc w cudowna zielensza trawe u sasiada.

    > chocby taka, ze mozna bylo zwalic wine za wszystko co zle na okrutnego
    > okupanta.

    tj. na ZSRR czy hitlerowcow?

    > A teraz ponoc gnebia i ograbiaja nas nasi;)

    jacy oni "nasi"... tacy mniej wiecej jak KOMPRADORZY
    http://sjp.pl/kompradorzy

    > Dzisiaj slyszalem fajna rozmowe. Pan mowil pani, ze ONI nas sprytnie
    > omamili: najpierw dali te wszystkie komorki, satelity i internety, a teraz
    > musimy za to placic i nie mamy w dodatku wyboru

    Poniewaz to wszystko nie sluzy jakims fajnym WIELKIM wyzwaniom (typu
    KOLONIZACJA KOSMOSU), a jedynie tepej rozrywce i PROZNOSCI, kolejny
    model komorki wlasciwie nie ma nic specjalnego do zaoferowania,
    wszystko to kwestia marketingowego belkotu. Jeszcze na dodatek caly
    "postep" idzie w strone szpiegowania i OGRANICZANIA (obsluga walki z
    piractwem, zapobieganie wgrywaniu NIEZALEZNEGO oprogramowania itp.)

    Jedyny przelom to pojawienie sie PC i Windows, a od tamtego czasu to
    walkowanie w kolko tego samego.
    Te przelomy zauwaz nastapily w czasach ZSRR - pewnie w odpowiedzi na
    PRESJE ze Wschodu.
    Teraz nie ma presji - nie ma postepu.

    Ilez mozna jeszcze wypuszczac KOLEJNYCH WERSJI WINDOWS co robia TO
    SAMO!

    Prawdodpodobnie gdyby istnial ZSRR to teraz otrzymywalbys ode mnie
    moje posty z bazy na Marsie a w okolo lazilyby usluzne cyborgi. ;)

    Hmm, masz na mysli tzw. "ZLOTY SRODEK"?