  • Data: 2012-11-14 18:49:23
    Temat: Re: SSD a pagefile
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 14:28:18 +0100, doom3 napisał(a):

    > Ludzie tak czy inaczej troche powariowali z tym "oszczedzaniem" SSD... one
    > maja przy normalnym uzytkowaniu wytrzymac o wiele dluzej niz konwencjonalne
    > napedy, jasne ograniczona ilosc zapisow itp, ale jakby to przelozyc na os
    > czasu to nagle okaze sie, ze mtbf wyjdzie o wieeeeeeeele wiekszy niz w
    > mechanicznych.

    Nie wiem skąd bierzesz swoje rewelacje, ale jakby było tak jak piszesz
    to SSD od dawna królowałby we wszelkich macierzach dyskowych, w których
    wymaga się głównie wydajności. A tymczasem "normalne" dyski SSD - takie
    dla luserów - w ogóle nie są oferowane do zastosowań SAN. Kiedyś
    widziałem też statystykę jasno wykazującą niewielką trwałość tych
    napędów w takich zastosowaniach.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/