eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Chris <s...@s...de>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Fri, 17 Aug 2012 13:28:07 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <k0l9sb$86i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0ktbr$c33$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-124-206.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345202891 8402 89.67.124.206 (17 Aug 2012 11:28:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Aug 2012 11:28:11 +0000 (UTC)
    X-User: actchris
    In-Reply-To: <k0ktbr$c33$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1215931
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-17 09:54, Michal pisze:
    > W dniu 2012-08-16 15:18, Imię i nazwisko pisze:
    >
    >> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
    >> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www)
    >> i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
    >> egzemplarz.
    >> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung. nie wiem gdzie
    >> sobie zyczy odsylac sprzet intel, ale w przypadku w/w sprzet wysyla sie
    >> do wawy.
    >
    > No właśnie dlatego pytam, że sam to przerabiałem lata temu z seagate (po
    > przeprowadzce bardziej mi się opłacało wysłać do producenta niż do
    > sklepu w PL)

    Bzdury gadasz :) ale pewnie nie doczytałeś małego druczku Seagata :)
    Seagate faktycznie szybko i sprawnie wymienia ale na dyski ponaprawowe
    oraz po wymianie nie daje nowej gwarancji tylko jest kontynuacja tej co
    miałeś na początku, sklep wymieniając w 95% wymienia na nowy dysk i daje
    na niego nową gwarancję więc zdecydowanie jest to bardziej opłacalne.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.
    www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: