  • Data: 2012-09-16 13:42:43
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Corran <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłem swego czasu palmtopa Texas Instruments, używanego, od prywatnej
    >
    > osoby. Brak rysika, pokrywki ekranu i stacji dokującej. Piszę maila do
    >
    > najbliższego serwisu TI w Holandii pytanie o możliwość zakupu i
    >
    > oczywiście cenę tych części, miła pani odpisuje mi, że nie ma możliwości
    >
    > zakupu tych elementów z wysyłką do polski ale jeśli nie przeszkadza mi,
    >
    > że będą bez opakowań i mogą mieć delikatne ślady używania to mam im
    >
    > przesłać adres to mi je wyślą gratis. I wysłali...

    Dorzucę moją historię.

    Dobrych parę lat temu kupiłem w Komputronik.pl płytę główną Epox (pod Athlona XP) z
    gwarancją chyb 3 lata. Po ok 2 latach padła, wysłałem poczekałem chyba z miesiąc i
    wróciła nowa z nową gwarancją. Po kolejnych ponad 2 latach płyta znów padła wysłałem.
    Po ok tygodniu, skontaktował się ze mną ktoś z serwisu pisząc iż nie mają możliwości
    wymiany płyty na identyczną ze względu na to iż jest to stary model i pytali czy
    chciałem może wybrać inną konstrukcję o podobnych parametrach ich oferty na stronie.
    Odpisałem iż nie ma tam już żadnej konstrukcji o podobnych parametrach (nic pod
    Socket A). Pan mi grzecznie odpisał iż w takim razie zwrócą mi całą sumę jaką
    zapłaciłem za płytę ponad 4 lata temu!!!

    Ja wiem, że komputronik jest drogi, ale mają we mnie klienta. Wolę dopłacić te 10% by
    potem mieć spokój. Jeden warunek: kupować w centrali przez internet!

    W mieście z którego pochodzę otworzono w nowej galerii placówkę Komputronika, kupiłem
    tam dysk twardy 2 TB (załapałem się tuż przed powodzią). Dysk padł po 2 miesiącach.
    Okazało się że "nowy" komputronik to tak naprawdę stara lokalna firma komputerowa
    znana z krętactw, 3 miesiące się męczyłem z dupkami zanim w ogóle łaskawie przesłali
    dysk do centrali (!!!). Po ponad 4 dostałem nowy dysk z powrotem.