  • 1. Data: 2010-10-08 20:17:42
    Temat: SONY NEX-3D w góry
    Od: Piotr Trojanowski <j...@e...pl>

    Witam

    Amator, chodzący po górach, chciałby utrwalić na filmie widoku z
    wycieczek, moje zainteresowanie wzbudził wymieniony w tytule aparat.
    Spełnia wymogi : lekki, zwarty, parametry niczego sobie.
    Pytanie do szanownych grupowiczów czy obiektyw standardowy 16 mm jest
    ok i jaki filtr zastosować aby najwierniej oddać rzeczywistość.
    DO tej pory używam Sony DSC W15 sprawuje sie super, ale jakość filmów
    chciałbym osiągnąć lepszą.
    Ponieważ moje wędrówki są dosyć długie (~10 dni, wszystko z jedzeniem na
    plecach), stąd ww wymogi.

    Dziękuję za wszelkie porady
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-10-08 21:06:52
    Temat: Re: SONY NEX-3D w góry
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 8 Paź, 22:17, Piotr Trojanowski <j...@e...pl> wrote:
> [...]
    > chciałbym osiągnąć lepszą.
    > Ponieważ moje wędrówki są dosyć długie (~10 dni, wszystko z jedzeniem na

    Ten 16mm jest strasznie badziewny, Jeśli zależy ci na NEXie lepszy
    jest kit 18-55. Zwróć uwagę na EPL1 +14-140 podobny zestaw jest
    używany przez innego wycieczkowicza z tej grupy.

  • 3. Data: 2010-10-11 04:22:46
    Od: Piotr Trojanowski <j...@e...pl>

    > Ten 16mm jest strasznie badziewny, Jeśli zależy ci na NEXie lepszy
    > jest kit 18-55. Zwróć uwagę na EPL1 +14-140 podobny zestaw jest
    > używany przez innego wycieczkowicza z tej grupy.

    Dziękuję za poradę, a jakieś sugestie dotyczące filtra ?
    Piotr
    P.S. Co to EPL1 +14-140, Google nic nie wskazał

  • 4. Data: 2010-10-11 06:08:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Trojanowski napisa?(a):

    > Dziękuję za poradę, a jakieś sugestie dotyczące filtra ?

    Filtr powinien byc przezroczysty ;P

    > P.S. Co to EPL1 +14-140, Google nic nie wskazał

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10733

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2010-10-11 06:45:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Trojanowski pisze:

    > Dziękuję za poradę, a jakieś sugestie dotyczące filtra ?
    > Piotr
    > P.S. Co to EPL1 +14-140, Google nic nie wskazał

    19 ostatnich ujęć stąd (na górze), Z tym, że to ep1, epl1 ma lepiej
    (ostrzej):
    http://tapety.grejt.pl/
    Filtra już się nie używa :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2010-10-18 08:36:10
    Od: Piotr Trojanowski <j...@e...pl>

    Witam
    Czy Voigtlander 20mm f/3.5 Nikon D700 D300S D300 D7000
    z zastosowaniem Adaptera bagnetowy Sony E NEX-3 NEX-5 - Leica M :
    http://allegro.pl/adapter-bagnetowy-sony-e-nex-3-nex
    -5-leica-m-i1256040616.html
    Sony E NEX-3 NEX-5 będzie dział tak jak z oryginalnym obiektywem Sony ?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-10-18 09:02:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 10:36:10 +0200, Piotr Trojanowski napisał(a):

> [...]
    -5-leica-m-
    i1256040616.html
    > Sony E NEX-3 NEX-5 będzie dział tak jak z oryginalnym obiektywem Sony ?

    Nie będzie, ponieważ mówisz o obiektywie pod bagnet Nikkora, zaś o
    adapterze pod Lajkę M.
    Jeśli interesuje Cię takie rozwiązanie, zainteresuj się obiektywem z
    mocowaniem Leica M i przejściówką Leica M/Sony NEX.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 8. Data: 2010-10-18 09:25:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    Sporo o NEXie znajdziesz tutaj
    http://klubkm.pl/forum/forumdisplay.php?f=99
    Marx

  • 9. Data: 2010-10-26 04:35:07
    Od: Piotr Trojanowski <j...@e...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > Jeśli interesuje Cię takie rozwiązanie, zainteresuj się obiektywem z
    > mocowaniem Leica M i przejściówką Leica M/Sony NEX.

    Dziękuję za informację, w opisie aukcji była wzmianka o obiektywie
    Voigtlander, wiec za pomocą Google odnalazłem ten, który mi się spodobał
    ze względu na rozmiary i wagę, niestety nie znalazłem adaptera do
    wspomnianego aparatu do tego obiektywu, dlatego proszę o pomoc w
    rozwiązaniu tego problemu, czyli jaki obiektyw podobny parametrami do
    Voigtlander można dokupić, aby zachować całą funkcjonalność aparatu.
    Dziękuję za wszelkie sugestie, pozdrawiam
    Piotr