    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Date: 01 Dec 2013 02:18:13 GMT

    Pan A.L tak na marginesie - proponuje:

    > a) Udac sie do Muzeum Techniki w Warszawie i zobaczyc porazajacy
    > upadek tej instytucji

    Ale zdaje się Centrum Kopernika fajne. Nie wiem, nie byłem, ale tak mówią.

    > b) Udac sie do jakiejkolwiek ksiegarni w Warszawie i zapytac o polke z
    > ksiazkami naukowymi - matematyka i fizyke na przykald. O ile sie uda
    > znalezc ksiegarnie, bo wiekszosc zostala zamknieta. Proponuje zaczac
    > od keisgarni "naukowej" Im. Boleslawa Prusa napzreciw Uniwersytetu.
    > Ksizaek na temat fizyki i matematyki tam nie uswiadczysz, natomiast od
    > horyzontu po horyzont, od podlogi do sufitu - gigantyczny dzial RELIGIA

    Akurat ze dwa tygodnie temu stałem pod tą księgarnią czekając na kogoś.
    Co innego mnie uderzyło. Kiedyś okna wystawowe były naćkane książkami.
    Na zakładkę, jedna za drugą, żeby tylko tytuł i autora dało się przeczytać.
    Teraz w jednym oknie były może ze trzy tytuły, każda z książek w kilku
    czy kilkunastu egzemplarzach, ustawione w jakąś "artystyczną instalację".
    Bo promocja taka. Z książek zrobiły się czasopisma. Księgarze też tak to
    traktują -- co się nie sprzeda w ileś tygodni, idzie na przemiał.

    --
    Jarek