  • Data: 2013-12-01 04:44:13
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Dec 2013 00:19:19 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A nie ? Cos go musi pchnac, i do ksiegarni, i do wlasciwego dzialu.

    Jak go nic nie pcha do ksiegarni, to i Amazon nie pomoze

    >Przeciez na internecie mozna nie tylko okladke pokazac.

    A co? Spis tersci? Albo 3 przypadkowo wyslane strony?

    >Ale wybor wiekszy i przeszukiwanie latwiejsze.

    >A w USA internet i Amazon nie spodowal upadku ksiegarni ?

    Zadiwiajaco, nie. Ksiegarnie maja sie dobzre, zarowno wielki B&N jak i
    calkiem male, prywatne ksiegarnie. Najwiekszym popytem wsrod tych
    prywatnych ciesza sie ksiegarnie spzredajace ksiazki uzywane

    >Hm, ja moge o elektronice i informatyce .. zanim sie ksiazke napisze,
    >to sie nauka i technika rozwija. I co pisac w drugim wydaniu ?

    Dawniej jakos sie pisalo. I wydawalo

    >PDF od producenta sie czyta. Albo dobre strony www.

    JA dziekuje. Wole ksiazki

    A.L.