  • Data: 2013-12-01 15:38:28
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01 Dec 2013 12:35:59 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Aha, czyli dla poprawienia statystyk należy ładować. Zdaje się, że
    > radia mają jakieś takie regulacje (nie wiem dokładnie gdzie, może w
    > koncesji jest to wyminione), że pewien procent muzyki ma być z Polski.
    > Więc nadaje się to w jednym bloku, na przykład od drugiej do piątej
    > w nocy.

    Hm, ale przeciez polska muzyka tez ma zwolennikow.
    Jakas bardzo sprofilowana stacja, nadajaca czarny rap czy co ?

    Ale u nas nawet reklama musi byc po polsku
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14875166,Reklama
    _Cisowianki_z_Monica_Bellucci_narusza_ustawe.html

> [...]
    > to i tak skutek będzie żaden. Bo ludzie gustujący w kabaretach, gdy
    > tylko zaczną pokazywać program o barwieniu się papierka lakmusowego
    > (tak, kontekst dotyczył programów dla szkół -- ciekawe, czy celowo
    > wycięty), przełączą się na kanał z teleturniejem. Ci, co łakną obrazu
    > równi pochyłej, dynamometrów i ruchomych bloczków, w ogóle się swego
    > nie doczekają. Bo przecież nie śledzą tygodniowego programu, nie
    > zapisują sobie godzin, kiedy będzie poglądowy wykład o reakcji kwasu
    > siarkowego z metalami -- tak, jak to kiedyś bywało.

    Ale przeciez jakos sledza godziny ich ulubionego serialu :-)
    Tylko musi byc to jakos cyklicznie. Ale przeciez jest Kwant.

    A przeciez czasy sie zmieniaja - mamy coraz wiekej kanalow naziemnych,
    satelity, kablowki, internet, youtube.

    Discovery jakos zyje.

    > Wpisałem sobie w YT tego Brózkę. Trafiłem na odcinek "jak dział mikroskop
    > sił atomowych". Dowiedziałem się, że ma głowicę, dźwignię [...]
    > 203 wyświetleń. No, nie przebił się. Pewnie dlatego, że ludzie nie
    > wiedzieli czego na YT szukać.

    Reklama, wszedzie ta cholerna komercyjna reklama, ktora zabija
    telewizje :-)

    J.