    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Date: 01 Dec 2013 01:59:11 GMT

    ACMM-033 napisało:

    > Ech... pamietam jeszcze lekcje języków obcych. Jeszcze nawet te w starszych
    > wersjach, nowe też, niemiecki (chyba dwie wersje), angielski (na pewno dwie
    > wersje), francuski, rosyjski, chyba pojawił się włoski przez rok, albo dwa,
    > ale tu nie pamiętam, może jeszcze jakiś... dawno to było, pamiętacie lekcje
    > fizyki z Karolem Hercmanem, gdzie rzeczywiście było widać, było pokazane,
    > jak zachodzą zjawiska fizyczne i co z tego wynika? Chemia nie pamiętam z kim
    > była, ale czasem pokazywano, jak się barwi papierek lakmusowy, czy anilina w
> [...]

    Sam żem się kazał, pacholęciem będąc, we wczesynych klasach podstawowej
    szkoły, budzić, by w telewizorze "Koral" oglądać programy z fizyki czy
    chemii dla klasy VII czy VIII (lekcje miałem zwykle na drugą zmianę, ku
    mojej, śpiocha, radości). Ale Panowie, czy Wy aby nie przesadzacie?
    Dzisiaj miejsce takich rzeczy jest na jutubie, czy innym asynchronicznym
    medium. Ładowanie tego ludziom na siłę przez telewizornie nie ma żadnego
    sensu. Że co niby, ludzie będą wszyscy pod jeden sztrychulec o danej
    godzinie oglądać barwienie papierka lakmusowego? Szkoły będą plan lekcji
    do programu telewizyjnego dostosowywać?

    --
    Jarek