  • Data: 2010-02-23 12:03:34
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Feb., 13:00, XX YY <f...@g...com> wrote:
> [...]
    .jpg

> [...]
    > obrazu ) ale to nie przeszkadza , gdyz suwakami mozna to ladnie
    > wyprowadzic.
    > Zbyt twardy kontrast oznacza utrate poltonow , a tych wlasnie szukamy
    > poprzez technike hdr.
    >
    > skoro nie ma roznicy pomiedzy tonmapingiem z jednego zdjecia a po
    > zlozeniu z trzech tzn  ze algorytm skladajacy zbyt slabo uwzglednia
    > wplyw zdjec skrajnie naswietlonych.
    > Moim zdaniem to nie jest kwestia rozjasniania / sciemnaniania  a jest
    > to kwestia  proporcji pomiedzy udzialem roznie naswietlonych zdjec w

    ach teraz tym razem jeszcze jedno z mojej strony.

    nie ma najmnijszego sensu mapowanie poprawianie w ten sposob jpeg.
    te przyklady , ktopre przytoczyles to tylko zdjecia o podniesionym
    kontrascie - to robi kazdy program do obrobki zdjec.

    Ladne przejscia tonalne zostaly zamordowane , zrobily sie biale
    plamy , a my wlasnie tego nie chcemy , dlatego stosujemy hdr.