  • Data: 2010-02-23 23:54:58
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "janek" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:hm14nn$tn$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    dwa x i y ma racje, trzeba mu oddac honor za testowanie i trafne uwagi, co
    przyczynilo sie do
    poprawy i rozwoju Twojego programu. Tobie szacunek za program. Wynika, ze do
    zbalansowania róznicy
    tonów z jednego RAW jest bardzo dobry. Jesli chodzi o szerszy zakres z kilku
    naswietlen - potrzebny
    inny program. Co do ceny, moim zdaniem, po testach 2 razy xy, (bardzo przydatny
    jegomosc) powinien
    kosztowac max 1/2 ceny PM. Wiecej ludzi kupi, wiecej zarobisz. To nie PS, chociaz
    adobe tez juz
    troche otrzezwial i sprzedaje lzejsze wersje w ludzkiej cenie, lepszy rydz niz nic.
    pozdr