    From: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: SDI ciekawostka
    Date: Sun, 22 Feb 2004 00:40:42 GMT

    On 21 Feb 2004 08:54:03 +0100, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    >Przeczytaj ponownie co napisałem. Potem jeszcze raz i jeszcze raz. Aż zrozumiesz.

    No wiec wlasnie nie da sie zrozumiec co napisales. Jesli TPSA
    zawierala umowe o swiadczenie uslugi SDI ze STALYM adresem IP to zeby
    moc dowolnie zmieniac ten adres musi wypowiedziec stosownym aneksem
    warunki owej umowy. A jak chce zmienic bez wypowiadania warunkow to
    rowniez aneksem powinna ze stosownym wyprzedzeniem (bo IP to kwestia
    techniczna i zrozumiale jest ze operator moze miec potrzebe
    pozmieniania adrsow dla lepszego ich zagregowania - zeby chocby
    tablice rutingu byly bardziej zwarte) tak aby klient mial czas sie do
    owej zmiany przygotowac.
    A traktowanie adresow okreslonych w umowie jakostale tak jak sie
    traktuje adresy dynamicznie przydzielane to robienie frajera z klienta
    - ukochane zajecie monopolistow...

    --
    Darek