  • Data: 2004-02-23 08:25:07
    Temat: Re: SDI ciekawostka
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest właśnie problem polskiego internetu - niepoważni użytkownicy
    > takich SDI, którzy chcą dorobić się na prowadzeniu śmiechu wartych
    > jakościowo serwisów...
    >
    > Ech... ludzie, opanujcie się.

    Zrozum ze sa firmy ktore wpuszczaja swoich pracownikow z domu pod warunkiem
    ze sa widziani z danego IP.
    Znam tez firme ktorej hotele sa na SDI i tylko z tych adresow przyjmowane sa
    dane do systemu rezerwacji.
    Wiesz jakie to generuje problemy. I nie pisz mi to o kluczach VPN itp skoro
    to rozwiazanie dzialalo znakomicie i bezkosztowo
    a nagla zmiana IP powoduje problemy.