  • Data: 2004-02-25 00:25:30
    Temat: Re: SDI ciekawostka
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Feb 2004 08:59:13 +0100, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    >Eee... Po prostu pozamominali jak to bylo 5, 10 , 15 lat temu...

    Wiesz, ja nie zapomnialem jak zaczynalo 0-202122 i limit stu wybran do
    porzucenia zadania nie zawsze mi w skrypcie wystarczal... I nie
    zapomnialem ze numer telefonu wykreca sie (tak, wykreca a nie w
    klawisz stuka) olowkiem a nie palcem - olowek rzecz nabyta a palca
    szkoda, mozna sobie znaczoco utrzec jak sie ze Sluzewca na Zoliboz
    dzwoni (w porywach do trzystu prob - a w desperacji udalo mi sie
    znalezc mozliwosc recrossingu przez Koszalin...)

    --
    DArek