  • Data: 2011-01-18 21:29:44
    Temat: Re: SATA - Hot Swap ?
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 18 Jan 2011 11:52:07 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    >W sensie podpiąć zasilanie tej kieszeni z innego kabla? Mogę. Tylko jak
    >wtedy wyjaśnisz, że na tym jednym, upierdliwym dysku, głupieje wykrycie
    >_partycji_ niezależnie od tego, czy:
    >- wepnę go do kieszeni 1
    >- wepnę go do kieszeni 2 (podpięte są różnymi kablami zasilającymi)
    >- wepnę go poprzez USB
    >- Menedżer Urządzeń _zawsze_ znajduje owo urządzenie, ale _nie jest_
    >wykrywana obecna na nim partycja
    >
    >Restart komputera, podłączenie dysku i partycja magicznie się znajduje...

    Ja bym zaczął od wymontowania dysku z tego ustrojstwa, podpięcia do
    innego komputera i testów np za pomocą MHDD czy VICTORIA, dysk może
    mieć jakieś niestabilne sektory.

    --
    Tomasz Jasiński
    Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko