    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: S3/A6
    Date: Fri, 03 Aug 2012 16:58:16 +0200

    Thu, 2 Aug 2012 20:34:59 +0200, w
    <501ac864$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>, "Toshiko" <t...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Gardno, Stare Czarnowo, Struga, Wielgowo i dalej normalnie do S3? Kolego
    > kombinujesz już za bardzo i nie za bardzo masz pojęcie o czym piszesz. To i
    > tak będzie porażka. Wjedziesz na S3 i co dalej? Ponad 20 km korka na zjazd
    > na Kamień w Parłówku?

    Tak jak pisałem -- myślałem, że korki są tylko w okolicach Szczecina.
    A skąd te korki przed Parłówkiem? Sądziłem, że odkąd oddano tam S3 i wiadukt w
    Parłówku to te kłopoty są historią.

    > A potem następne korki od Kamienia do Dziwnówka? A
    > okres o którym wspominasz do jazdy to tzw. wymiana turnusów na morzem.
    > Objazd prze DW 103? To nie ta historia. Wrzosowo i Dziwnówek to już jest za
    > Kamieniem Pom. a nie przed gdzie dobija DW 103.

    O to chodzi by zjechać na DW103 przed Kamieniem. Rok temu korki zaczynały się w
    centrum Kamienia, zawróciłem i pojechałem DW103 na Świerzno, Gostyń, Łukęcin.
    Zero ruchu.

    > Trasa od Świerzna to droga
    > od Trzebiatowa i Gryfic więc nie wiem jak miałbyś się tam znaleźć jadąc od
    > Gorzowa S3 i dalej 3 na morze. Postoisz w korku przed Dziwnówkiem to
    > zrozumiesz o czym pisze. Spoko. Twój wybór ;P

    Czytaj jak wyżej :).

    > Może lepiej będzie odbic na
    > turystyczną na Stepnice z 3 ale w taki dzień może być to kłopotliwe ze
    > względu na ruch na drodze. Dojedziesz i tak do Wolina a dalej jak
    > pisałem...;P

    Wolę odbić na prawo od S3 niż na lewo. Jadę na wschodnią stronę Zalewu.