    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: S3/A6
    Date: Thu, 02 Aug 2012 13:57:44 +0200

    Thu, 2 Aug 2012 01:52:28 +0200, w <5019c149$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

    > Piszesz o wyjeździe z Dąbia na S3. Porażka na maksa, tam się stoi długi czas
    > bo to skrzyżowanie drogi lokalnej z ekspresówką. 142 to inna droga ok 1/2 km
    > wcześniej od tego skrzyżowania i prowadzi w kierunku Chociwla (DK 20). A
    > żeby wjechać na Struga to ostatnio było 10 km korka na A3 na węźle Kijewo ;P

    Raczej nie o tym myślę. Kombinowałem tak: z S3 zjeżdżam w Gardnie na DW120 i
    przez Stare Czarnowo lokalnymi do Struga, tam przecinam DK10 i lokalnymi przez
    Wielogowo do węzła S3/DW142 (i dalej normalnie S3).

    > Te <20 km korka to było po zjeździe z obwodnicy Miękowa (58 km) aż do
    > rozjazdu na Kamień Pomorski w Parłówku.

    Super... myślałem, że chociaż tam będzie spokojna jazda.

    > A potem (za Kamieniem Pom.)
    > kilkukilometrowy korek w okolicy Wrzosowa i Dziwnówka.

    A z tym to sobie radzę przez DW103 (na Świerzno).

    > Moja propozycja to jazda lokalnymi drogami (w szczególności w sobotę). Z S3
    > zjeżdzasz do Pyrzyc, dalej na Stargard Szczeciński, potem przez Maszewo do
    > Nowogardu, dalej do Golczewa

    Ehh, myślałem że ta S3 jest bardziej przejezdna, tylko Szczecin przytkany.

    > a z tamtąd kierunek Parłówko, potem Wolin
    > (kierunek Świnoujście) i trasą turystyczną (za rzeką) Unin, Międzywodzie i
    > cofnąć się do Dziwnowa i dalej do Dziwnówka. Trochę dalej ale korków mieć
    > nie będziesz i pojedziesz spokojniej. Zaoszczędzone nerwy zrekompensują te
    > dodatkowe kilometry ;)

    To ten fragment to już chyba wolałbym zaatakować przez Świerzno/Gostyń :)

    Dzięki :).