  • Data: 2013-05-10 20:56:06
    Temat: Re: Rzeczywista dokładność GPS
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkopjlb.8dl.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Gęby na plakatach są zawsze rozmazane. Ale na tych szyldach, to może
    > co innego jest.

    Szyldy zamazuje losowo. Ale chyba nawet trafiłem na przypadek, że dwa
    napotkane drogowskazy, dokladnie tego samego dotyczące, jeden zzamazany,
    drugi nie... Trafiłem też na jeden przypadek, gdy algorytm za
    przeproszeniem, jebnął się, był sobie napis, ale zalazał kawałek lasu, przy
    którym ten napis był... a może się nie jebnął i ów fragment lasu uznał za
    "niebłagonadiożnyj"?
    Jeśli chesz... chcecie... to mogę przysiąść i takich kwiatków poszukać.
    Co do twarzy... chyba trafiłem kilka wyjątków, że człowiek był
    rozpoznawalny... Nawet samochód kumpla, na jednym ujęciu numer zamazany, na
    drugim nie...