  • Data: 2013-05-10 23:27:29
    Temat: Re: Rzeczywista dokładność GPS
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > Idealnego algorytmu nie ma. Może, jakby go ostrzej nastawili, to zacząłby
    > np. rośliny na kwietnikach, czy prowadzone na spacer psy, zamazywać? (w
    > sumie by mogli, gdyby gdzieś się jakies gołębie deptały...)

    Oglądając bałkańskie czy też andaluzyjskie okolice, trafiłem kiedyś na
    zamazaną -- pardon maj frencz -- kozią dupę.

    > Jeszcze by trzeba przyjąć założenie, że jego numer tam będzie, ewentualnie
    > trafić przypadkowo, a takie szukanie do najszybszych nie należy, więc po
    > prostu za dużo czasu by to zalęło chętnemu.

    Zakładam, że szwendanie się po googlowym street view, to rzecz podobna do
    zwykłego jeżdżenia po ulicach miasta. Przynajmniej ja tak mam. Ktoś trafi
    na numer telefonu co go może zainteresować -- i dzwoni. Tu i tam podobnie.
    Zresztą sam kiedyś zadzwoniłem pod numer z gatunku "for sale" ze street
    view -- był aktualny i czegoś się dowiedziałem.

    > Po znajomości, to sobie możemy sprawdzić, jak wygląda okolica kolegi
    > z pracy, czy miejsce, gdzie pracuje ktoś z bliskich. Oraz ewentualnie
    > objechać najbliższe 100 metrów wokół, dalej, to zarżnięte łącze, skrypt
    > wyświetlający widok i serwery gugla. (jest nawet w regulaminie, że mogą
    > się wkur.zyć, jak ktoś za dużo sobie pozwoli)

    Regulaminu nie czytałem, ale wątpię, by gugiel miał do kogoś pretensje, że
    za dużo ogląda. A jeśli już, to "dużo" znaczy tam co innego niż włóczenie
    się po okolicy.

    --
    Jarek