  • Data: 2014-01-09 18:19:02
    Temat: Re: Rys. techniczny
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    EC.ENG wrote:
    > CEF:
    > EDIT: no i jak widzisz, nie opanowałem jeszcze dobrze pisania na
    > klawiaturze, bo robię jeszcze dużo błędów :) Ale z drugiej strony
    > wyobrażasz sobie tą dyskusję wysyłając nasze opinie gołębiem
    > pocztowym? Ach ten postęp :)

    Nie chodzi o technike, ale o przedmioty
    dzięki którym nauczyłeś się składać piękne zdania
    i wyrażać myśli - w taki sposób, że inni Cię moga próbować zrozumieć.
    Gdybyś nie był bardziej niż przeciętnie wykształcony, to nie stac by Cię
    było na tę paralelę z golębiem.
    Może to lekcje historii były, może znienawidzonej gramatyki, ale dały
    skutek.
    Podobnie jest w kształceniu inżyniera.
    Nawet jeśli w programach uczelni wiodących na świecie
    nie ma rysunku typowo ręcznego, to jest pewnie masa innych przedmiotów,
    bardziej rozwiniętych w tym kierunku, żeby ten brak uzupełnić.