    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Date: Tue, 20 Dec 2016 17:01:02 +0100
    <o33l4d$ion$1@node1.news.atman.pl> <o33u2f$28r$1@mx1.internetia.pl>
    <o33ur0$8l9$2@node2.news.atman.pl> <o33vqc$9i1$1@mx1.internetia.pl>
    <o3403e$a3p$1@node2.news.atman.pl> <o3473o$9i8$1@mx1.internetia.pl>
    <o348ri$75b$1@node1.news.atman.pl> <o38vlp$8jv$4@mx1.internetia.pl>
    <o39dup$jub$2@node2.news.atman.pl> <o39f3k$urf$1@mx1.internetia.pl>
    <o39m5d$scp$1@node2.news.atman.pl> <o3bc18$g1f$1@node2.news.atman.pl>

    On 2016-12-20 14:34, Wiesiaczek wrote:
    > Sorki, ale Ty jakiś pojebany nieco jesteś.

    To już ustalalismy, może za wyjątkiem że nieco. Powiedzmy że zupełnie.

    > Kurwa! Co jest, że im gostek ma mniej do powiedzenia, tym bardziej czuje
    > się zobowiązany do zabierania głosu?
    > Co Ty wiesz o kulturze picia?!

    Dokładnie to co widze codziennie pod warzywniakiem, co widze dość często
    na imprezach typu "jak najszybciej się najebać" i to co wielokrotnie
    widziałem w postaci debili za kółkiem po trzech piwach. I sporadycznie
    tych co przychodzą do restauracji i proszą nie o 0.7 piwa tylko o
    kieliszek wina. Ale to mniejszość. Większośc optymalizuje szybkośc i
    ekonomię najebania się i czasem w przypadku debili, samodzielnego
    pojechania do domu swoim paskiem w tedeiku. Ten kraj był rozpijany przez
    PRL i to pokolenie dalej tu żyje. Niewiele da się z tym zrobić, tylko
    czekać.

    > [...] Tych kilku przygłupów którzy nawet cytowac
    > Kon... kurwa co?!

    Takie słowo, trudniejsze nieco:

    http://sjp.pwn.pl/sjp/konfuzja;2473150.html

    > Może i Ty słusznie robisz, że nie pijesz, bo skoro Ty tak na trzeźwo to
    > po kielichu dopiero byś pojechał :)

    Raczej bełkotał. Dla wielu to żadna różnica, ale kto by się planktonem
    przejmował.

    Żyjemy w czasach kiedy słowa znaczą coś zupełnie przeciwnego. Czyny też.
    Okazuje się że w społeczeństwie prawnicy głównie obchodza prawo,
    politycy głównie dorywają się do koryta a pijaczki odpowiadają za
    bezpieczeństwo na drogach bo jadą bezpieczniej.

    Cóż, jedyne co się da zrobić to zmiana pokoleniowa. Ale nie doczekam. Co
    jednak przygłupom krwi napsuje to moje. Cieszę się że ujawniłem dwóch
    pijaczków o niskim poziomie rozumienia czegokolwiek. Może to wpłynie na
    postrzeganie was przez reszte grupy. Zawsze to jakiś plus.