  • Data: 2016-12-20 18:13:08
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-12-2016 o 10:06, J.F. pisze:

    > A widzisz - i nagle z NIC zeszlismy na "limitu" :-)
    >
    > A tak naprawde to boisz sie byc mniej sprawny za kierownica, czy boisz
    > sie kar wyniklych z przekroczenia limitu ?

    Boję się tych mniej sprawnych za kierownicą.
    Zwłaszcza od czasu gdy jeden we mnie wjechał czołowo, nocą, na pustej
    drodze, przy różnicy prędkości rzędu 150-200 km/h.

    > Bo to nas prowadzi do dyskusji jaki ten limit to jaki powinien byc,

    Nieistotne.
    Istotne jest sposób pewności że się nie przekracza.
    A jest jeden - nie chlać jeśli się chce jechać.

    > Jade sobie na wycieczke w gory, po 4h w upale to mam ochote sie piwa napic.
    > O ja biedny alkoholik.

    Jeśli nie możesz wody - to zdecydowanie tak.
    Ja mogę bez problemu.

    Owszem, pijam alkohol gdy wiem że nie będę jechał.
    Albo mam możliwość sprawdzenia że mogę.

    > Po paruset km trasy w upale tez mam sie ochote piwa napic ... mimo, ze w
    > aucie klima i chlodno.

    No widzisz - a ja gorzkiego paskudztwa nie lubię, więc nawet za opłatą
    wolę np. cydra. ;-)
    Ale nie muszę go pić, gdy nie mam transportu.