  • Data: 2016-12-20 18:34:28
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już ustalalismy, może za wyjątkiem że nieco. Powiedzmy że zupełnie.

    Ty wiesz lepiej.

    > Dokładnie to co widze codziennie pod warzywniakiem, co widze dość często
    > na imprezach typu "jak najszybciej się najebać" i to co wielokrotnie
    > widziałem w postaci debili za kółkiem po trzech piwach. I sporadycznie
    > tych co przychodzą do restauracji i proszą nie o 0.7 piwa tylko o
    > kieliszek wina.

    Coś Ci się popierdoliło czy ja nie rozumiem tekstu?

    Ale to mniejszość. Większośc optymalizuje szybkośc i
    > ekonomię najebania się i czasem w przypadku debili, samodzielnego
    > pojechania do domu swoim paskiem w tedeiku. Ten kraj był rozpijany przez
    > PRL i to pokolenie dalej tu żyje. Niewiele da się z tym zrobić, tylko
    > czekać.

    Co Ty bredzisz?
    Jaki PRL?
    W PRL-u alkohol był sprzedawany (przez dłuższy czas) dopiero po 13-ej.
    Do tego był relatywnie znacznie droższy niż obecnie. Masz wątpliwości
    kto i kiedy rozpija społeczeństwo?

    Ale czego tu wymagać od "teoretyka" picia alkoholu? :)

    > Takie słowo, trudniejsze nieco:
    >
    > http://sjp.pwn.pl/sjp/konfuzja;2473150.html

    Słowo to ja akurat znam, tylko objaśnij proszę, co to jest "konfuzja
    czytników"?

    > Raczej bełkotał. Dla wielu to żadna różnica, ale kto by się planktonem
    > przejmował.

    No nie, bełkotanie to Ty masz już bez alkoholu! Dlatego zastanawiam się,
    co by było po spozyciu? :D

    > Żyjemy w czasach kiedy słowa znaczą coś zupełnie przeciwnego. Czyny też.
    > Okazuje się że w społeczeństwie prawnicy głównie obchodza prawo,
    > politycy głównie dorywają się do koryta a pijaczki odpowiadają za
    > bezpieczeństwo na drogach bo jadą bezpieczniej.

    Cóż, rok 1984 za nami:)

    > Cóż, jedyne co się da zrobić to zmiana pokoleniowa. Ale nie doczekam.

    Daj Boże!

    Co
    > jednak przygłupom krwi napsuje to moje. Cieszę się że ujawniłem dwóch
    > pijaczków o niskim poziomie rozumienia czegokolwiek. Może to wpłynie na
    > postrzeganie was przez reszte grupy. Zawsze to jakiś plus.

    Nie pochlebiaj sobie.
    Te "pijaczki" jak nazywasz mnie i innych doskonale sobie radzą w życiu,
    i z dystansem podchodzą do takich osobników, których jedynym celem w
    życiu jest dopierdolenie innym.
    "Pijaczki" mają, zapewniam Cię, znacznie ciekawsze życie od Twojej
    egzystencji ograniczonej zakazami i nakazami, bez których byłbyś zerem.
    Trzymając się kontekstu, podpowiem Ci tylko, że zamiast zrzędzić tu na
    forum, wolę pić różne trunki z ciekawymi ludźmi na całym świecie. No
    przesadziłem trochę: Piłem w ponad trzydziestu krajach na czterech
    kontynentach. Czasami widać to w mojej sygnaturce, ale podobni Tobie
    uważają to za próżność. Niech im będzie:)

    No cóż, trzymaj się swojej misji na grupach, ale uwierz, że na grupach
    życie się nie kończy, przynajmniej dla "pijaczków" :D

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)