  • 21. Data: 2010-11-04 12:38:11
    Temat: Re: Run for 66
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:iau8bq$sgu$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo ja juz teraz jestem amerykanski glupek w koszulce harleya, z gnatem w
    > reku co najprostszych rzeczy nie wiem, ale umiem zajebac kaktusa z 9 mm.
    >
    > http://picasaweb.google.com/ywr969/KJSBigAdventure?a
    uthkey=Gv1sRgCObAuvDHxfvscg#5534721645027778754

    Nie z 9 tylko z kalacha :)

    Nie powinno byc
    KJ sila 7,62?

    pozazdroscic wycieczki.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 22. Data: 2010-11-04 12:54:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-04 13:38, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    uthkey=Gv1sRgCObAuvDHxfvscg#5534721645027778754

    > Nie z 9 tylko z kalacha :)

    Nie no, kal-tec na zdjeciu to mimo ze taki maly to jednak 9 mm.
    Za to kopie jak muł, mocniej niz normalne, duze 9.

    Z prawie kalacha bo to jakas rumunia polautomatyczna, ale za to z
    shotguna tez.

    KJ Siła Broni i Siła Pustyni ale niestety nie Desert Eagle

  • 23. Data: 2010-11-05 02:13:41
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    > Nudno i nienudno, widoki na drogach w górach zapierają dech, a gór w
    > Nevadzie, Arizonie i Utah nie brakuje, nie mówiąc o tym że w tych stanach
    > ciężko o drogę która nie ma gór na horyzoncie.

    ...i nic na filmie..

    > Kurde, ten fragment w okolicach 1:34 - nudne ?
    > To czego Ty potrzebujesz - mostu 1 metr szerokości nad przepaścią ?
    >
    > Poza tym uwierz mi, przy 400 milach dziennie na Sporsterze to Twojej dupie
    > na pewno nie będzie nudno, o górskiej burzy między Bryce a Kanab
    > przestawiającej motocykl na pasie albo wietrze walącym piaskiem po ryju od
    > Kanab do Flagstaff, kojocie budzącym Cię wyciem w namiocie o piątej rano
    > koło Grand Casa nie wspominając.
    >
    > Smutek... kurde żebym się tak już do końca życia smucił.

    trasa - wierze ze cacy, ale film nudny. nie ma w nim NIC, co opisales wyzej.
    sama prosta, monotonna jazda.
    temat super, ale realizacja lezy.

    ps: opisz pls procedury pozyczania motonga w usa. mam to w planie. wlasnie
    66 z chicago.

    Alex.

  • 24. Data: 2010-11-05 12:47:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-05 03:13, Alex D. B. pisze:

    > ...i nic na filmie..

    moze popatrz cos mocniej.

    > temat super, ale realizacja lezy.

    Oscara chuj strzelil znaczy sie ?
    No to co ja teraz zrobie ?
    W Hollywood jestem skonczony.

    Film jest pamiatkowy, nakrecony przy okazji.
    Nie jest jego zadaniem spelnienie jakiegokolwiek oczekiwania
    ktoregokolwiek precla.
    A, bo mi sie przypomnialo. Operatorem kamery jest... Drewniak.
    Serio.

    > ps: opisz pls procedury pozyczania motonga w usa. mam to w planie. wlasnie
    > 66 z chicago.

    Prosta sprawa - poprzypierdalasz sie do nich tak jak do mojego filmu i
    dostajesz za darmo. Najlepiej sie przypierdolic do wlasciciela, tu masz
    adres: r...@y...com

    KJ Zdobywca Pewnych Oskarów

  • 25. Data: 2010-11-05 13:09:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-04 13:54:55 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Nie no, kal-tec na zdjeciu to mimo ze taki maly to jednak 9 mm.

    Mientczak. Prawdziwi tffardziele używają .40, nie mówiąc o jeszcze
    bardziej menskich kalibrach. No ale w końcu motorek też miałeś mały...

    > Za to kopie jak muł, mocniej niz normalne, duze 9.

    Trza było poprosić o pussy-ammo. I nie piłować tak lufy.

    > Z prawie kalacha bo to jakas rumunia polautomatyczna, ale za to z shotguna tez.

    Pompka rulez. Z niej czuć co to prawdziwa moc obalająca.

    > KJ Siła Broni i Siła Pustyni ale niestety nie Desert Eagle

    deF co lubi demolować popperki.
    PS Się Ci coś ęternetowy pamiętniczek wyłożył.

    de Fresz

  • 26. Data: 2010-11-05 13:38:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-05 14:09, de Fresz pisze:

    > Mientczak. Prawdziwi tffardziele używają .40

    Ye nie mial zadnego 0.40
    Moze jest mientki ?

    A kal-tec naprawde kopie - ma chyba mase polowy normalnej 9 wiec cala
    sila odrzutu zamiast w poruszenie pistoletem idzie w rece.

    > PS Się Ci coś ęternetowy pamiętniczek wyłożył.

    siłasłów.pl ?

    dziala, nie dziala silaslow.pl bo zrezygnowalem z domeny bez polskich
    znaczkow.

    KJ

  • 27. Data: 2010-11-05 13:52:23
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Oscara chuj strzelil znaczy sie ?
    No to co ja teraz zrobie ?
    W Hollywood jestem skonczony.

    Kiedy wracasz bo mam cos do rozpicia???

    Tytus z fabryki

  • 28. Data: 2010-11-05 14:02:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-05 14:38:35 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Ye nie mial zadnego 0.40
    > Moze jest mientki ?

    Nie wiem, nie macałem. A jest?

    > A kal-tec naprawde kopie - ma chyba mase polowy normalnej 9 wiec cala
    > sila odrzutu zamiast w poruszenie pistoletem idzie w rece.

    Nosi miano najlżejszej 9 ever, musi jobutnie kopać i nie ma prawa być
    celny powyżej 5 m. Fizyki nie oszukasz.

    > siłasłów.pl ?
    >
    > dziala, nie dziala silaslow.pl bo zrezygnowalem z domeny bez polskich
    > znaczkow.

    Aha. W adresie to brak raził, a na juznecie już nie? Wiem, mam dzisiaj
    strasznie przypierdalancki nastrój. Na pocieszenie se pójdę i poczytam.

    de Fresz

  • 29. Data: 2010-11-05 14:09:04
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-05 14:52, Tytus z fabryki pisze:

    > Kiedy wracasz bo mam cos do rozpicia???

    juz wrocilem.

    KJ powracajacy z zagranicy wynajmnie harleya
    PS. No dobra, zartowalem

  • 30. Data: 2010-11-05 14:22:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-05 15:02, de Fresz pisze:

    > A jest?

    Nie macalem ale chyba nie jest.

    > nie ma prawa być
    > celny powyżej 5 m.

    W kaktusa trafialem z tych 10 metrow.
    Ale to byl duzy kaktus.

    Poza tym on jest uzywany jako "concealed carry weapon" czyli na zasieg
    rzutu mysim gownem.

    > Aha. W adresie to brak raził, a na juznecie już nie?

    a tak jakos.

    KJ