  • 31. Data: 2010-11-05 14:41:19
    Temat: Re: Run for 66
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-05 15:22:11 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > > nie ma prawa być
    >> celny powyżej 5 m.
    >
    > W kaktusa trafialem z tych 10 metrow.
    > Ale to byl duzy kaktus.

    Ciężko stwierdzić po napakowaniu go śrutem. W każdym razie z szybkim
    mozambikiem byłoby ciężko.

    > Poza tym on jest uzywany jako "concealed carry weapon" czyli na zasieg
    > rzutu mysim gownem.

    Ta jest. Czy inne backup gun. Ale hamerykańce są tffardzi, w rozmiarach
    subkompakta potrafią też kupować .40, .45 i inne takie radosne kalibry
    łamiące nadgarstki najdalej przy drugim strzale.

    de Fresz

  • 32. Data: 2010-11-05 14:46:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-05 15:41, de Fresz pisze:

    > Ta jest. Czy inne backup gun. Ale hamerykańce są tffardzi, w rozmiarach
    > subkompakta potrafią też kupować .40, .45 i inne takie radosne kalibry
    > łamiące nadgarstki najdalej przy drugim strzale.

    No to chyba bez sensu, bo w razie rzeczywistej akcji nie wyobrazam sobie
    strzelania z takiego czegos z jednej reki, chyba ze ktos lubi odcisk
    logo broni na czole.

    KJ

  • 33. Data: 2010-11-05 18:38:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Oscara chuj strzelil znaczy sie ?
    > No to co ja teraz zrobie ?
    > W Hollywood jestem skonczony.
    >
    > Film jest pamiatkowy, nakrecony przy okazji.
    > Nie jest jego zadaniem spelnienie jakiegokolwiek oczekiwania
    > ktoregokolwiek precla.
    > A, bo mi sie przypomnialo. Operatorem kamery jest... Drewniak.
    > Serio.

    No nie! Jaki ten internet mały!
    Jak jeszcze powiesz, że film montowała Organizacja Zero, to nie
    uwierzę. (:

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 34. Data: 2010-11-06 07:16:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:iau8bq$sgu$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-03 22:07, Marcin N
    pisze:
    > Bo ja juz teraz jestem amerykanski glupek w koszulce harleya, z gnatem w
    > reku co najprostszych rzeczy nie wiem, ale umiem zajebac kaktusa z 9 mm.
    > http://picasaweb.google.com/ywr969/KJSBigAdventure?a
    uthkey=Gv1sRgCObAuvDHx
    > fvscg#5534721645027778754 KJ redneck

    ŁO kurwa, aleś Ty brzydki:-)

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2010-11-06 12:46:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-06 08:16, Grzybol pisze:

    > ŁO kurwa, aleś Ty brzydki:-)

    w realu jest jeszcze gorzej.

    Ale ja to sie umaluje i git a ty juz pozostaniesz ostoja kurestwa w
    kazamatach godnosci.

    KJ

  • 36. Data: 2010-11-06 13:20:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-06 13:46, KJ Siła Słów pisze:

    > w realu jest jeszcze gorzej.
    >
    > Ale ja to sie umaluje i git

    Nie da rady. Nie ma na swiecie takich kosmetykow zeby moglo byc git ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 37. Data: 2010-11-06 17:09:36
    Od: "de Fresz" <d...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Nie da rady. Nie ma na swiecie takich kosmetykow zeby moglo byc git ;)

    Eeeee, to chyba dawno w żadnym monopolowym nie byłeś

    Pozdro
    deF

  • 38. Data: 2010-11-06 17:11:03
    Od: "de Fresz" <d...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > No to chyba bez sensu, bo w razie rzeczywistej akcji nie wyobrazam sobie
    > strzelania z takiego czegos z jednej reki, chyba ze ktos lubi odcisk
    > logo broni na czole.

    Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i tymi,
    co se ją wcześniej dali odstrzelić?

    Pozdro
    deF

  • 39. Data: 2010-11-06 17:15:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-06 18:09, de Fresz pisze:

    > Eeeee, to chyba dawno w żadnym monopolowym nie byłeś

    To kosmetyki kupuje sie teraz w monopolowym ?

  • 40. Data: 2010-11-06 17:34:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-06 18:11, de Fresz pisze:

    > Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i tymi,
    > co se ją wcześniej dali odstrzelić?

    no wlasnie - jak Ci juz odstrzeli jedna reke i mozesz sie bronic tylko
    ta druga i takie podobne sytuacje uliczne.

    KJ