  • 11. Data: 2010-11-02 20:06:50
    Temat: Re: Run for 66
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 2 Lis, 14:19, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Na razie krótko:
    >
    > 4 dni, 4 stany, 1600 mil.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM
    >
    > KJ & Route 66

    Ach, wyprawa marzeń. Ale nie ograniczaj się do Tuby. Opisz koniecznie.
    Może być z detalami, w odcinkach przez całą zimę.

    --
    Nikanor
    [SH300, DR350, Agility125 - na wydaniu wciąż]

  • 12. Data: 2010-11-02 20:21:08
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Smutek... kurde żebym się tak już do końca życia smucił.

    pogratulowac ;]

    pozazdroscic:P
    tez tak chcem.... a wiza w lipcu sie skonczyla...
    buuuuu

    --
    pozdrawiam,
    sowa

  • 13. Data: 2010-11-02 21:34:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-02 21:04, Kuczu pisze:

    > Taki duzy chlopak a na damskim sportsterze.

    no i chuj ze na sporciaku, oprocz tego ze jakbym mial szybe to by bylo
    lepiej.

    Ten irlandzki mechanik tez sie tak lekko ironicznie patrzyl jak go
    bralem a jak na koniec zobaczyl przebieg po 4 dniach to latal kolo mnie
    jakby chcial autograf. Bo gosc wiedzial ze taki przebieg za dnia to nie
    wyd, a w nocy to w gorach jest plus 6 albo plus 8.

    > Jechales tym
    > motocyklem na zlot drag queens ?

    Wzialem sporta bo chcialem "travel light".

    No i dlatego ze teraz banda onanistow chromowo-pojemnosciowych spod
    znaku legendary co kulaja sie smutnie od baru do baru a przebiegu robia
    przebiegu w rok tyle co ja przez te 4 a wlasciwie 3 i pol dnia, za to w
    smianiu sie ze sporciaka pobili wszechswiatowe rekordy moze teraz
    przyjsc, kleknac i zrobic mi laske.
    :-)

    KJ

  • 14. Data: 2010-11-02 22:00:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 22:34, KJ Siła Słów pisze:

    > no i chuj ze na sporciaku, oprocz tego ze jakbym mial szybe to by bylo
    > lepiej.

    A gdybys wzial BT to by Ci bylo wygodniej.

> [...]
    > przebiegu w rok tyle co ja przez te 4 a wlasciwie 3 i pol dnia, za to w
    > smianiu sie ze sporciaka pobili wszechswiatowe rekordy moze teraz

    Na swoim gixxerze pewnie bys nie dal rady bo albo by Ci odpadla dupa
    albo pekla rama.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2010-11-03 07:06:53
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu napisał(a):

    > A gdybys wzial BT to by Ci bylo wygodniej.

    I pewnie ze 20% drożej.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2010-11-03 11:05:41
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"mites"
    a ja myślałem, że wóz serwisowy zaliczył glebę pod koniec i szlifuje ;)

    Co Ty!!! akcja taka byla, ze operator zasnal :)

    Tytus z fabryki

  • 17. Data: 2010-11-03 14:01:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-03 08:06, Magic pisze:

    > I pewnie ze 20% drożej.

    Byloby jakies 200 dolcow drozej za ktoras dyne czy za street glide.

    OK, umowmy sie: dla tych ktorzy maja problem z rozmiarem niech bedzie ze
    byla to kwestia kasy.

    Faktem jest ze moto z szyba byloby duzo lepsze, ale gdybym to wiedzial
    wczesniej to bym takie wzial.

    KJ

  • 18. Data: 2010-11-03 17:07:32
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 3 Lis, 15:01, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

> [...]
    > byla to kwestia kasy.
    >
    > Faktem jest ze moto z szyba byloby duzo lepsze, ale gdybym to wiedzial

    :) Sporciak jest ok..

    Odys

  • 19. Data: 2010-11-03 21:07:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > byla to kwestia kasy.
    >
    > Faktem jest ze moto z szyba byloby duzo lepsze, ale gdybym to wiedzial

    Nie wiedziałeś, że szyba jest lepsza niż jej brak? Dziwne...

  • 20. Data: 2010-11-04 12:19:04
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-03 22:07, Marcin N pisze:

    > Nie wiedziałeś, że szyba jest lepsza niż jej brak? Dziwne...

    Bo ja juz teraz jestem amerykanski glupek w koszulce harleya, z gnatem w
    reku co najprostszych rzeczy nie wiem, ale umiem zajebac kaktusa z 9 mm.

    http://picasaweb.google.com/ywr969/KJSBigAdventure?a
    uthkey=Gv1sRgCObAuvDHxfvscg#5534721645027778754

    KJ redneck