    From: AMX <r...@b...cy>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Rozwiązanie ramy sztywnej
    Date: Fri, 7 Mar 2014 19:04:32 +0000 (UTC)

    On Fri, 7 Mar 2014 09:57:39 -0800 (PST),
    r...@g...com <r...@g...com> wrote:

    > Jakie dane były by jeszcze potrzebne do rozwiązania ramy?

    Wartości EA i EJ dla każdego pręta. E moduł Younga, A pole
    przekroju, J moment bezwładności.

    > Czy wtedy była by możliwość obliczenia tej ramy?

    Przy okazji znalazłem bodaj najśmieszniejszy program do obliczeń
    MES, pt. Calc4FEM do OpenOffice'a. Nie wiem na ile dobrze liczy
    ale zawsze można na końcu sprawdzić wyniki.

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy